Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


PR, TV and Media workshop (July 15- 17th , seaside- Constanta)


Autorul: Luxury PR
Subiect: Luxury PR
Adaugat la : July 7, 2011   Vizualizari : 937
Rate Autor : Curent : 2.66 /5
Rate Articol : Curent : 2.65 /5



Workshop Overview:

This practical workshop has been designed to allow candidates learn how to communicate with the media.

Candidates will learn:

* press release writing skills
* how to develop effective relationships with the media
* how to prepare and present their information to the media through press releases, photo calls to maximize their communication objectives through print and broadcast mediums
* Going under the spot light – the practical sessions


Each registration comes with a personalized certificate of completion for attending the PR, TV and Media workshop.

Participants will compose press releases, practice follow up calls to journalists, practice interview techniques or even go through mock crisis scenarios to reinforce techniques presented. Interviews may be recorded on video to allow playback analysis and immediate feedback for delegates.

Course Fee, Accommodation and Meals: 380 Ron

Register now at contact@luxurypr.ro

AWARD: an Internship, that gives the student the opportunity to put his learning to work and gain direct experience.

Course content at www.luxurypr.ro


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories