Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Parchet laminat 12 mm cu 31,48% mai ieftin decat principalii sai competitori


Autorul: chican cristian
Subiect: starwood industrial group
Adaugat la : April 5, 2011   Vizualizari : 1378
Rate Autor : Curent : 2.75 /5
Rate Articol : Curent : 2.67 /5



Acest pret este pastrat indiferent de modelele oferite spre vanzare.

Pozitionare ofertei la acest nivel se face posibila in conditiile in care magazinul 2u2me este unic importator. Acest fapt are o pondere insemnata atunci cand sunt determinate preturile produselor. In general preturile cresc direct proportional cu numarul intermediarilor ce intervin intre producator si consumatorul final.

Pretul cel mai adesea este influentat de nivelul costului de productie la care de regula se va adauga profitul societatii. In functie de profitul inregistrat se va stabili rentabilitatea unei afaceri. Altfel spus doar profitul poate justifica activitatea unei companii.

Cresterea numarului intermediarilor in piata nu va afecta in nici un fel nivelul costurilor de productie. In schimb toti cei care se interpun intre producator si consumator vor determina cresteri progresive a pretului de achizitie. Procurarea produselor la preturi avantajoase va depinde intotdeauna de locul pe care il ocupa societatea ce le furnizeaza in intevalul producator consumator.

Pentru a oferi un plus clientilor sai, magazinul online 2u2me propune discounturi intre 2% si 5% in functie de valoarea achizitiei. Astfel este posibil ca pretului sa i se aplice reduceri de 2% imediat ce suma cheltuita atinge 1000 Ron. Pentru o suma ce depaseste 5000 Ron se poate aplica un discount maxim de 5% iar pentru o suma cuprinsa intre 3000 si 5000 Ron reducerea se va incadra undeva la 4%.

Magazinul online 2u2me practica acest nivel scazut al preturilor tocmai pentru a veni in sprijinul clientilor sai. Rentabilitatea achizitiei poate fi posibila in conditiile in care preturile raman la acel nivel scazut ce vizeaza avantajul clientului.

Pretul unic la care este oferit spre vanzare parchetul laminat de 12 mm este o consecinta a politicii magazinului ce are in vedere deplina satisfacere a clientilor sai. Cu 31,48% mai ieftin parchetul laminat poate reprezenta pentru majoritatea vizitatorilor lui o unica ocazie ce nu poate fi ignorata.

http://www.2u2me.ro/39-parchet-laminat


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories