Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Practici eficiente de relatii cu clientii la Call Center & Customer Care Conference and Expo 2011


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : April 21, 2011   Vizualizari : 828
Rate Autor : Curent : 2.55 /5
Rate Articol : Curent : 2.17 /5



Cea de-a doua zi a evenimentului de afaceri Call Center & Customer Care Conference and Expo a avut loc pe 20 aprilie 2011, la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, aducand la un loc voci marcante de business din zona de call center.

Bucuresti, 21 Aprilie 2011 - Comunitatea locala de call center se extinde. In ciuda provocarilor din mediul economic, managerii au inteles necesitatea investitiei in relatii, iar un contact center reprezinta cea mai eficienta interfata dintre clienti si brand. Beneficiile unei divizii superioare de customer care sunt directe si imediate, resimtindu-se la nivel de perceptie a consumatorului, cifre de vanzari, costuri interne eficientizate, cote de piata si notorietate.

Expo Media este cel mai important promotor al profesionalismului in contact centerele din Romania, organizand periodic evenimente ce reunesc oameni vizionari si companii de top din acest sector de activitate. Anul acesta, la cererea publicului de nisa, Call Center & Customer Care Conference and Expo a ajuns la cea de-a saptea editie, promovand noi standarde de calitate si responsabilitate in relatiile cu clientii.

Conferinta a avut loc in intervalul 19 - 20 aprilie 2011, la JW Marriott Bucuresti. In cea de-a doua zi a evenimentului de afaceri au participat companii de succes din zone de business complexe, precum: telecom, IT, banking, asigurari, retail, auto, HR etc. Speakerii prezenti au fost reprezentati de trendsetteri ai industriei de call center, precum: Carita Vallinkoski - Expansion Management, Competence Call Center, Marcela Stoica - Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Andreea Stanescu - Managing Director, Optima Solutions and Services, Gabriel Muresanu - Managing Partner, AWARENESS POWER Consulting Company, Amalia Sterescu - VP Oracle, Ileana Bunescu - Senior Consultant, Customer Service School etc.

Printre tematicile abordate ieri la Call Center & Customer Care Conference and Expo se numara:
o Reclamatiile clientilor drept instrument de formare si propagare a perceptiei
o Divizia de Telesales - oportunitate de dezvoltare de afaceri pentru piata din Romania
o Outsourcing versus Insourcing pentru industria de contact center
o Tactici de leadership dincolo de granitele Romaniei
o People Management - factor de diferentiere si progres

Conferinta de afaceri s-a bucurat anul acesta de sprijinul sponsorului Competence Call Center, si al partenerilor Customer Service School, Euristic Partner, Mediatel Data, si Call Point New Europe. Pentru mai multe informatii despre cea de-a 7a editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo, va rugam sa accesati www.conferinte.ro.

Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

CONTACT
Alexandra Chiorean
PR Specialist
Tel: +40 21 411 44 20
Fax: +40 21 411 44 19
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro
Website : www.expomedia.ro



Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories