Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Premiile Superscrieri 2012 – o noua sansa pentru jurnalismul narativ


Autorul: Corina Barbu
Subiect: Fundatia Friends For Friends
Adaugat la : August 1, 2012   Vizualizari : 391
Rate Autor : Curent : 2.45 /5
Rate Articol : Curent : 2.23 /5



Premiile Superscrieri reprezinta o competiție care promoveaza jurnalismul narativ si scriitura creativa despre oameni, evenimente si momente reale si care isi propune ca in cativa ani sa capete in Romania aceeasi importanta pe care o au premiile Pulitzer in America.
Juriul Superscrieri va fi format din noua profesionisti cu experienta in jurnalism si comunicare, dintre care opt au confirmat deja participarea: Vlad Mixich – presedintele juriului, Alexandra Badiciou Matei, Costi Rogozanu, Larisa Ghitulescu, Lidia Bodea, Mihnea Maruta, Petrisor Obae, Teodor Tita si Vlad Petreanu.
Pe langa eseu, reportaj, opinie si portret, anul acesta s-a introdus o noua categorie de concurs: multimedia. Oricine stie sa scrie povesti creative despre realitate se poate inscrie pana la data de 30 septembrie 2012, exclusiv pe baza unui formular online de pe site-ul www.ffff.ro.
Pentru fiecare categorie de concurs se vor acorda cate trei premii, dintre care premiul I va consta in 500 de euro. Pe langa acestea se va acorda si Superscrierea anului – Premiul Romanian Business Leaders, in valoare de 1000 de euro. Printre sponsorii si sustinatorii concursului de anul acesta se afla RBL – Romanian Business Leaders, Tea Forte, Vellant, Okian, Publica, revistele Tataia, Decat o Revista si The institute.
Prima editie a Premiilor Superscrieri a fost lansata in iunie 2011 si a incheiat inscrierile totalizand un numar de 213 participanti si 346 de materiale.
Pentru mai multe detalii despre Premiile Superscrieri, explorati http://ffff.ro/superscrieri/.

#Despre Fundația Friends for Friends
Fundația Friends for Friends (FFFF) susține creativitatea practica. Dintre cele mai cunoscute proiecte FFFF: expoziția Ciorne 1.0 (in curand se lanseaza si Ciorne 2.0) - colecție de oameni si idei in devenire, Biblioteca FFFF - peste 1400 de carți utile profesionistilor implicați in industrii creative, Creative Fitness Studio – program de antrenare si dezvoltare a creativitații, evenimentele de la Caffffe Creativa si, nu in ultimul rand, Premiile Superscrieri.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories