Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


PretScurtari.ro a lansat "Punctele de fidelitate"


Autorul: Pirjol Elena
Subiect: PretScurtari.ro
Adaugat la : August 24, 2011   Vizualizari : 570
Rate Autor : Curent : 2.72 /5
Rate Articol : Curent : 2.18 /5



Site-ul de oferte speciale PretScurtari.ro marcheaza lansarea sistemului "Punctelor de fidelitate" cu o serie de concursuri fulger organizate joi, 25 AUGUST, pe pagina de Facebook PretScurtari.ro - http://on.fb.me/pretscurtarifanpage. Incepand cu ora 10:00 dimineata se va lansa un concurs in fiecare ora, pana la 20:00.

Pentru a castiga unul dintre premiile oferite, la fiecare ora, fanii PretScurtari.ro vor trebui sa stea cu ochii pe pagina de Facebook si sa participe la concursurile interactive sau sa raspunda la intrebarile fulger despre site. Pentru aceasta zi concursurilor s-au pregatit premii constand in peste 2000 de puncte de fidelitate ,40 de vouchere de consumatie la London Phone, tratamente faciale cu ciocolata comestibila si bilete la teatrul Arca. Programul zilei de concursuri este disponibil pe pagina concursului, insa multe premii au fost lasate neanuntate pentru a le pregati fanilor cat mai multe surprize si bucurii.
Sistemul Punctelor de Fidelitate a aparut ca urmare a nevoii de a rasplati acei membrii ai comunitatii PretScurtari.ro care doresc sa ne sustina. Cele mai usoare metode de obtinere a punctele de fidelitate vor fi crearea unui profil complet si recomandarea site-ului sau a ofertelor active, catre prieteni, pe Facebook, Messenger sau prin e-mail. Insa, vor exista si metode mai solicitante pentru cei care doresc sa acumuleze un numar cat mai mare de puncte de fidelitate, intr-un timp cat mai scurt, precum promovarea banner-ului PretScurtari.ro, cumpararea ofertelor promovate direct de la parteneri si obtinerea codului unic sau chiar recomandarea ofertei de servicii PretScurtari.ro unor companii interesate.
PretScurtari.ro este un concept unic pe piata romaneasca, realizat din nevoia unei bune informari intr-un oras mare! Website-ul vine atat in intampinarea agentilor economici, cat si a simplilor utilizatori de internet. PretScurtari.ro are ca principal scop promovarea ofertelor speciale, reducerilor si promotiilor, astfel incat vizitatorii sa gaseasca ofertele pentru serviciile si produsele care ii intereseaza, din zona in care locuiesc sau muncesc. Pentru a profita de toate ofertele inscrise in portal, persoanele fizice trebuie sa isi creeze un cont de abonat si, in premiera in Romania, au optiunea sa aleaga domeniile din care ar dori sa primeasca oferte speciale si zona sau zonele care ii intereseaza.
Firmele care colaboreaza cu noi pentru lansarea unei campanii de email marketing economisesc resurse financiare, investind intr-un mesaj care ajunge la publicul tinta, in comparatie cu bannere online sau flyere. In plus, fata de alte site-uri de oferte speciale, PretScurtari.ro nu impune persoanelor juridice crearea unei anumite oferte, companiile avand posibilitatea sa promoveze exact ce-si doresc si considera ca este mai potrivit pentru afacerea lor.
Dintre clientii nostri amintim : Centrul Comercial Vitantis, Mood Spa, Keiko, Orasul Interzis, Estee Lauder, Kids Planet, Premier Palace, Med Center, City Plex, Toyota, Piese de piese, Essenza Club, Genesis, Practic Dent, Couture Travel.



Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories