Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Preturi inegalabile - din 15 septembrie in soseaua Chitila


Autorul: Cherciu Ingrid
Subiect: Leroy Merlin
Adaugat la : September 16, 2011   Vizualizari : 778
Rate Autor : Curent : 2.49 /5
Rate Articol : Curent : 2.56 /5



Data de 15 septembrie marcheaza deschiderea primului magazin Leroy Merlin din Romania, cel de-al doilea lant european de bricolaj si al patrulea la nivel mondial. Primul magazin deschis in Romania, cu o suprafata comerciala de 16.500 m², ofera produse adaptate fiecarui stil si este organizat in jurul a patru universuri: bricolaj, constructii, decoratiuni, gradinarit. Cu preturi adaptate pietei din Romania si o mare diversitate de produse, Leroy Merlin vinde solutii de bricolaj, constructii, gradinarit, decoratiuni si amenajari interioare. Sub deviza “Preturi uimitoare pentru-o casa primitoare”, Leroy Merlin le ofera clientilor sai produse de bricolaj accesibile, astfel incat fiecare dintre cei care ii trec pragul sa isi poata permite o schimbare in casa.
Unul din beneficiile unice in Romania ale magazinului Leroy Merlin este categoria de preturi inegalabile, prezente in toate gamele de produse. Ele sunt, in medie, cu 20- 30% mai mici decat cele mai mici preturi de pe piata. Astfel, Leroy Merlin reinventeaza cu adevarat preturile mici. Leroy Merlin propune de asemenea serviciile necesare pentru ca fiecare sa-si poata realiza locuinta visurilor, cum ar fi livrare la domiciliu, finantare, montaj etc. Pentru confortul vizitatorilor, magazinul ofera servicii care fac vizita mai agreabila, cum ar fi spatiu de joaca pentru copii, bancomat, cafenea, librarie.
Leroy Merlin face parte din grupul francez Adeo, unul dintre cei jucatorii principali de pe piata mondiala a bricolajului. Cu toate ca este o companie internationala, magazinele Leroy Merlin sunt adaptate pietei locale si propun produse si servicii care intalnesc nevoile specific clientilor din acea tara. Leroy Merlin vine in ajutorul clientilor, indrumandu-i in desfasurarea propriilor proiecte. Indiferent de pricepere, dorinte si posibilitati, Leroy Merlin le ofera clientilor sai produsele potrivite. Experienta internationala si adaptarea locala sunt atuurile care fac din Leroy Merlin o prezenta semnificativa pe piata de bricolaj.
Leroy Merlin va marca deschiderea celui mai mare mall din Europa, the Colosseum. Colosseum va include, pe o suprafața totala de 190.000 m2, un mall cu 480 de magazine și un parc de retail autonom, deservite de peste 10.000 locuri de parcare gratuite. Terenul destinat noului proiect, cu o suprafața de peste 600.000 m2, se intinde de-a lungul Șoselei Chitila. Investiția totala, care depașește 350 milioane de euro, va crea peste 5.000 de locuri de munca. Experții imobiliari spun la unison ca proiectul Colosseum va avea un impact major asupra zonei Chitila, ce va imbunatati imaginea generala a acestei partii a capitalei prin crearea unui spatiu modern si atragator.


Resurse Web : Leroy Merlin

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories