Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Produsele Think Tank, disponibile la vanzare in Romania


Autorul: Mitrache Gabriel
Subiect: Think Tank Photo
Adaugat la : July 5, 2011   Vizualizari : 849
Rate Autor : Curent : 2.69 /5
Rate Articol : Curent : 2.94 /5



Rucsacii si gentile Think Tank, care se bucura de o foarte buna apreciere atat in SUA, cat si la nivel mondial, sunt acum disponibili si in Romania. Gama de produse numara foarte multe repere "pro", de tipul trolerelor foarte incapatoare care se pot lua la bordul avionului, pana la genti cu un aspect clasic, de strada, ce ascund de curiosi continutul valoros reprezentat de echipamentul foto, dar care dau dovada de foarte multa ingeniozitate in practica.

"Fiti gata inainte de moment" este moto-ul producatorului american de genti si rucsaci foto Think Tank, slogan ce reprezinta una dintre caracteristicile principale ale produselor sale: acces facil si rapid la echipamentul foto in timpul shootingului.

Incepand cu luna iulie, produsele Think Tank Photo pot fi achizitionate de la magazinele: F64, Foto Hobby Shop, 4K sau online, de pe site-ul http://www.genti-rucsaci.ro/.

Think Tank va prezinta o serie de trolere foto, cu solutii ingenioase de maximizare a spatiului de depozitare, sisteme de prindere si securizare, genti de umar, in varianta clasica, dar si sling, genti dedicate pentru laptopuri de 15" si 17", tocuri foto, huse de ploaie dedicate profesionistilor ce prezinta mai multe solutii ingenioase, diverse curele si prinderi, dar si accesorii, precum portofelele dedicate cardurilor de memorie.

Intreaga gama de modele disponibile in Romania, precum si preturile recomandate, pot fi vizualizate pe site-ul http://www.thinktankphoto.ro/

Despre Think Tank Photo

Think Tank Photo este un grup de designeri si fotografi profesionisti axat pe studierea modului in care fotografii lucreaza si dezvoltarea de solutii noi si inventive care sa raspunda nevoilor lor de a-si transporta echipamentul. Concentrandu-se pe "viteza" si "accesibilitate", Think Tank Photo pregateste fotografii pentru a fi gata "Inainte de Moment" (Be Ready "Before the Moment"), permitandu-le sa documenteze acele momente istorice care reflecta viziunile lor personale si talentele artistice.

Pentru unele companii, este vorba doar despre produs. Pentru noi, este mult mai mult decat atat: este vorba despre sprijinirea fotografilor care isi fac meseria. Daca putem proiecta produse care ajuta fotografii sa calatoreasca mai facil, sa fotografieze mai repede, si sa-si organizeze echipamentul mai eficient, atunci inseamna ca am nu realizam doar niste simpli rucsaci foto.

Think Tank Photo a fost lansat in ianuarie 2005 de catre doi designeri, Doug Murdoch si Mike Sturm, si doi fotografi, Deanne Fitzmaurice (www.deannefitzmaurice.com) si Kurt Rogers. Deanne Fitzmaurice a castigat prestigiosul premiu Pulitzer pentru fotojurnalism in anul 2005, (www.pulitzer.org/works/2005-Feature-Photography).

"Think Tank", care este definit ca o organizatie producatoare de idei si concepte, descrie perfect cultura companiei Think Tank Photo si misiunea de a crea solutii noi si inovative de transport. Think Tank a creat o serie de inventii, incepand din 2005, neegalate de catre concurenta.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories