Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Profilul Classic al tiglei GERARD beneficiaza de un discount de 20 la suta pana la 15 octombrie


Autorul: Mircescu Alina
Subiect: Final Distribution
Adaugat la : September 1, 2011   Vizualizari : 635
Rate Autor : Curent : 2.64 /5
Rate Articol : Curent : 2.00 /5



Final Distribution, importatorul exclusiv GERARD in Romania, anunta un discount de 20% pentru tigla metalica cu acoperire de piatra naturala GERARD in perioada 01 septembrie - 15 octombrie 2011. Promotia este valabila pentru profilul GERARD Classic, culorile Redwood (rosu), Cedar (maro) si Charcoal (negru).

"Tigla GERARD Classic confera siguranta si rezistenta in orice conditii climatice si indeplineste cele mai exigente standarde internationale, fiind testata in laboratoare independente din intreaga lume. Prin demararea acestei campanii promotionale venim in intampinarea celor care nu si-au finalizat inca lucrarile pentru acoperis, oferindu-le un produs de calitate, la un pret special." a declarat Dan Mircescu, Director General Final Distribution.

Tigla Gerard Classic este o tigla metalica cu acoperire de piatra naturala, profilata dupa modelul tiglei traditionale. Datorita aspectului simplu, profilul Classic este potrivit oricarui stil arhitectural, de la casesi pana la proiecte comerciale. Are o aplicabilitate la panta de minimum 12 gradesi este disponibila in culori clasicesi contemporane.

De la introducerea pe piata romaneasca - toamna anului 2003,si pana in aprilie 2011 tigla Gerard a inregistrat un volum total de vanzari de peste1 milion de mp. Brandul Gerard s-a clasat in top 3 cele mai cunoscute marci de invelitori din Romania conform ultimului studiu Neomar Consulting[1] realizat in decembrie 2010 cu privire la comportamentul clientului de invelitori pentru acoperisuri,

Tigla Gerard reprezinta aprox. 65% din piata invelitorilor metalice cu acoperire de piatra naturala. Produsa in Noua Zeelanda, invelitoarea Gerard are cea mai mare perioada de garantie de pe piata - 50 de ani - si este comercializata in 5 tipuri de profile. Un alt avantaj Gerard este greutatea de aproape 7 ori mai mica comparativ cu cea a tiglei traditionale, ceea ce conduce la economii in constructiasarpantei. Sistemul de fixare unic asigura rezistenta acoperisului la intemperii. in plus, acoperirea otelului cu un strat de ZINCALUME asigura o rezistenta la coroziune de pana la 9 ori mai mare decat otelul galvanizat.

Pentru 2011 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 20% fata de 2010, pe fondul intrarii pe piata producatorilor de jgheaburisi burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro. Sistemul pluvial produs la Baicoi este comercializat sub brandul NOVATIK.

Promotia GERARD Classic este disponibila in reteaua nationala, de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributiesi montaj a produselor pentru acoperis, darsi in retele de bricolaj.

Despre Final Distribution:

FINAL DISTRIBUTION este furnizorul unui sistem complet pentru acoperis prin importul tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala GERARD, membranelor de protectie pentru acoperissi fundatii DELTA, ferestrelor de mansarda KEYLITEsi productiei sistemului pluvial NOVATIK.

Final Distribution este reprezentant exclusiv al brandului premium GERARD - tigla metalica cu acoperire de piatra naturala. Ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu compania producatoare AHI Roofing din Noua Zeelanda, Final Distribution a ajuns sa detina prin vanzarile produsului GERARD cea mai mare cota din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra din Romania.

Din 2011 Final Distribution a intrat pe productia de jgheaburisi burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro intr-o unitate de productie in Baicoi, Prahova. Sistemul pluvial produs la Baicoi este comercializat sub brandul Novatik.

Mai multe informatii pe www.finaldistribution.ro
Blog: www.DespreAcoperisuri.ro
Follow Final Distribution on Facebook.
Pentru mai multe informatii:
Alina Mircescu, alina.mircescu@finaldistribution.ro


Resurse Web : Final Distribution

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories