Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Proiectul Voteaza-ti Viitorul! SmartVote s-a incheiat


Autorul: rymd rymd
Subiect: SmartVote Bacau RYMD
Adaugat la : July 11, 2012   Vizualizari : 412
Rate Autor : Curent : 2.70 /5
Rate Articol : Curent : 2.19 /5



Proiectul a fost realizat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civica, program finanţat de Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe, sponsorizat de Petrom si Raiffeisen Bank, administrat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile.

Scopul proiectului „Voteaza-ti Viitorul! SmartVote” a fost cresterea prezentei la vot in randul tinerilor la alegerile locale din 10 iunie 2012 ce au avut loc in Bacau.

Activitatile realizate de organizatori in scopul atingerii scopului au fost:

- campania de informare, prin distribuirea de materiale informative si prin piesa de teatru „Primul vot conteaza” pusă in scena de trupa A.C.T. in Colegiul Economic „Ion Ghica” Bacau, Colegiul National „Vasile Alecsandri” si Colegiul National „Gheorghe Vranceanu”;

- traning-ul de scriere a politicilor publice la care au luat parte 20 de tineri liceeni si studenti bacauani, ce a avut loc in zilele 26-27 mai la Complexul Muzeal „Iulian Antonescu” ;

- prezentarea proiectelor de politica publica din cadrul concursului de proiecte „Ideea ta pentru Bacau”, eveniment ce a avut loc pe 7 iunie la Centrul de Afaceri si Expozitiii „Mircea Cancicov” din Bacau. In cadrul acestei activitati tinerii au putut interactiona cu trei tineri candidati la Consiliul Local Bacau;

In cadrul activitatilor au fost distribuite 5000 de materiale informative asupra importantei votului si au fost concepute patru proiecte de politici publice ce vizeaza rezolvarea problemelor tinerilor din Bacau.

Asociatia multumeste partenerilor care au ajutat la indeplinirea obiectivelor proiectului – Liga Studentilor Bacauani, trupa de teatru A.CT., reprezentantii Complexului Muzeal „Iulian Antonescu” si ai Centrului de Afaceri si Expozitii „Mircea Cancicov” , tinerii candidati la CL Bacau Dragos Chirilescu, Costel Dunava si Florin Suciu, partenerilor media, finantatorilor şi, mai ales, voluntarilor.

Mai multe informatii despre activitatile proiectului si proiectele propuse de participanti gasiti pe pagina www.smartvote.ro


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories