Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Promotii si reduceri in luna cadourilor de la G Data


Autorul: Costin Pecingina
Subiect: G Data
Adaugat la : December 16, 2011   Vizualizari : 606
Rate Autor : Curent : 2.66 /5
Rate Articol : Curent : 2.69 /5



Pentru multi dintre romani, sa-si achizitioneze o solutie antivirus, poate insemna, fie un efort, fie renuntarea la alte cheltuieli planificate. Ceea ce pare a fi o regula pe parcursul anului, nu este valabil si in aceasta perioada in care reducerile si promotiile capteaza atentia tuturor. Totusi, asa cum se intampla in multe cazuri, o reducere de 30 sau 40% nu inseamna obligatoriu si un pret irezistibil. G Data nu se mandreste cu cele mai mari discounturi in Romania, ci, mult mai important, cu cele mai atractive preturi.

In aceasta perioada, binecunoscuta si ca luna cadourilor, G Data a pregatit utilizatorilor din Romania cateva promotii cu care se adreseaza mai multor categorii de utilizatori. S-a inceput cu campania adre-sata studentilor, elevilor in ani terminali, masteranzilor, carora le-a oferit posibiliatea de a-si achizitiona o licenta cu 26 lei (TVA inclus). Initiativa a fost bine primita si apreciata de studenti si de organizatiile studentesti. Cea de-a doua initiativa ii vizeaza pe utilizatorii conservatori care inca doresc sa simta in maini produsul cumparat si chiar daca au incredere sa efectueze plata online prefera sa primeasca produsul in forma fizica, in speta, ambalat la cutie, cu CD si manual de utilizare, Acestia pot achizitiona de la partenerii AV Security, solutiile antivirus box la preturi incepand de la 30 lei (TVA inclus) pentru pachete de 3 computere si 65 lei (TVA) inclus pentru licente single. Cea de-a treia categorie de utilizatori pentru care a fost pregatita o promotie speciala sunt cei care doresc sa elimine cat mai multe dintre actiunile necesare efectuarii cumparaturilor clasice: deplasare, achitare cu bani gheata, taxe de transport, etc. Achizitionarea unei licente electronice presupune doar o plata online, urmata de primirea unui mail ce are atasat un certificat de licentiere si un link de download, totul intr-un timp extrem de scurt. G Data InternetSecurity 2012 ESD are un pret special de 50 lei (TVA inclus). Perioada de promotii se inchie la 31.12.2011.

Castigatoare a nenumarate premii din partea celor mai serioase publicatii si organizatii care au ca do-meniu de activitate testarea si clasificarea solutiilor de securitate, produsele G Data includ module care protejeaza impotriva amenintarilor de pe Internet, a troienilor bancari si a tentativelor de phishing. Prin aceste promotii G Data incearca sa ii responsabilizeze pe utilizatorii care folosesc solutii gratuite, piratate sau care nu folosesc niciun fel de protectie antivirus si sa ii ajute sa constientizeze care sunt riscurile pe care si le asuma atunci cand datele lor sunt insuficient protejate.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories