Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Provocare acceptata la OTTO Curier!


Autorul: Ticaloiu Alexandru
Subiect: OTTO Curier
Adaugat la : May 24, 2012   Vizualizari : 375
Rate Autor : Curent : 2.73 /5
Rate Articol : Curent : 1.95 /5



Daca in trecut OTTO Curier a lansat campania provoaca-ti curierul, in luna mai 2012 a fost lansata noua campanie, "Provocare acceptata!". Aceasta campanie vine ca un raspuns la intrebarea "poate exista curierat de ultima generatie in Romania?". "Ne dorim sa imbunatatim permanent calitatea serviciilor oferite clientilor nostri asa ca am acceptat aceasta provocare. Investim in fiecare an sume importante atat in dezvoltarea flotei si a sistemelor informatizate cat si in calitatea si cunostintele angajatilor OTTO Curier", a declarat domnul Florin Vlad, directorul executiv OTTO Curier.
Campania cuprinde 2 flighturi, unul in mai-iunie si cel de-al doilea in septembrie- noiembrie si va include radio, TV, print, online si outdoor.

Compania OTTO Curier va ofera o intreaga gama de servicii de curierat national si international business to business si business to customer. Calitatea serviciilor, siguranta, rapiditatea si punctualitatea sunt valorile pe care le-am imbratisat si care se transpun in munca angajatilor nostri si in livrarile pe care le facem catre dumneavoastra.
www.ottocurier.ro


Resurse Web : www.ottocurier.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories