Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Reducere de 20% la seminarul Social Media - Come to the social side!


Autorul: Puiu Teodora
Subiect: Ecoxtrem Events
Adaugat la : July 2, 2012   Vizualizari : 590
Rate Autor : Curent : 2.49 /5
Rate Articol : Curent : 2.40 /5



Facebook, LinkedIn, Twitter nu sunt locuri in care iti pierzi timpul. Spune-i asta si sefului tau!

Despre "armele de socializare in masa" si cum pot genera acestea profit, afli in seminarul nostru din 6-7 iulie.
Pe durata a doua zile vom discuta despre strategii, tool-uri, masurarea rezultatelor, branding si tot ceea ce poate insemna Social Media pentru campaniile tale de Marketing.
Sorin Manica, business manager pentru mercador.ro, site-ul de anunturi generaliste cu cel mai mare numar de utilizatori unici de pe piata de profil autohtona, este cel care pune la dispozitie cei 8 ani de experienta in online.
Prin Marketing Managementul lui au trecut de asemenea platforme precum acasa.ro, elefant.ro, nemira.ro si newschannel.ro , suficient cat sa convinga Protopopescu Media si EcoXtrem Events ca este omul potrivit de la care sa asculti absolut tot ceea ce spune ...cel putin despre Marketing online.


Cursurile se tin in datele de 6 si 7 iulie 2012 (vineri si sambata) la Centrul More of You din Str. Negustori 34 (langa Hobby Cafe).
Taxa de participare este de 130 euro +TVA, incluzand si masa de pranz pentru cele doua zile.
Numarul de locuri este limitat, fiind de 20 de persoane.
Data limita a inscrierilor este 4 iulie 2012.

Detalii cu privire la structura cursului puteti gasi la: http://www.facebook.com/events/250041408444074/

Pentru inscrieri si detalii ne puteti contacta la:
tel: 0733.678.112
mail: teodora@ecoxtrem.ro


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories