Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Rolul AMCOR in definirea pietei de consultanta din Romania


Autorul: Buga Teodora
Subiect: Asociatia Consultantilor in Management din Romania (AMCOR)
Adaugat la : November 15, 2011   Vizualizari : 483
Rate Autor : Curent : 2.64 /5
Rate Articol : Curent : 2.39 /5



Conferinta a atras peste 100 de participanti din diverse domenii de activitate: consultanti, reprezentanti ai sectorului bancar, ai institutiilor publice, ai societatii civile precum si reprezentanti ai mediului academic.
Evenimentul a fost structurat in doua sesiuni interactive in care au fost dezbatute subiecte precum rolul consultantului in management in relatie cu institutiile financiar-bancare si in relatie cu autoritatile care gestioneaza fondurile publice, subiectul onorariilor dar si cel al eticii profesionale.
Mihai Svasta, presedintele in exercitiu AMCOR, a deschis dezbaterea temelor de discutie prin prezentarea „Inteligenta, Metoda si Pragmatism” care, in viziunea sa, reprezinta cele trei calitati fundamentale pe care un consultant trebuie sa le detina. „Consultanta in management reprezinta un aport de inteligenta, metoda si pragmatism furnizate actului de management. in conditiile in care resursele noastre fizice devin tot mai limitate, consultanta poate asigura aceste 3 resurse, virtual nelimitate, in directia asigurarii competitivitatii firmelor sau organizatiilor publice din Romania”, a declarat Mihai Svasta.
Prezenta domnului Ezio Lattanzio, presedintele Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta (FEACO), a oferit evenimentului o dimensiune internationala. Acesta a prezentat participantilor tendintele de pe piata europeana de consultanta. „Daca ne uitam la piata europeana constatam o relatie directa intre forta unei economii si dezvoltarea industriei consultantei din acea tara. Acest lucru se datoreaza efectului de multiplicare a actului de consultanta ce actioneaza drept catalizator al schimbarii, al cresterii si al dezvoltarii. FEACO isi propune sa promoveze, pe viitor, activitatea firmelor de consultanta membre. Apelarea la consultanta nu inseamna doar inchirierea unor persoane ci si utilizarea experientei, metodologiilor si bunelor practici existente in firmele de consultanta. in acest sens, FEACO va lucra cu Comisia Europeana pentru a modifica procedurile de achizitii publice”, a declarat Lattanzio.
Participantii in cadrul celor doua sesiuni interactive au identificat solutii inedite la problemele existente pe piata de consultanta din Romania. in ceea ce priveste subiectul onorariilor, acestia au sustinut eliminarea criteriul „pretului cel mai mic” si stabilirea acestuia in raport cu calitatea serviciului prestat.
Discutii intense au avut loc si pe tema eticii profesionale. Persoanele prezente au sustinut ca AMCOR si institutiile statului trebuie sa recomande potentialilor clienti utilizarea consultantilor care fac parte dintr-o asociatie profesionala. in cadrul temei Rolul consultantului in relatia cu institutiile financiar- bancare, cei prezenti au ajuns la concluzia ca acest rol trebuie sa fie unul echidistant in relatia cu clientul si banca, interesul primordial urmand a se axa pe succesul proiectului.
Tema Rolul consultantului in relatie cu autoritatile publice care gestioneaza fonduri publice a fost discutata cu efervescenta de participantii la conferinta. Acestia au evidentiat o diminuare a potentialului administrativ al autoritatilor publice cauzata de migratia personalului calificat din sectorul public spre cel privat. Pentru a eficientiza relatia intre autoritatile de management si consultanti, a fost propusa infiintarea unor help-desk-uri care sa reprezinte interfata dintre autoritatea publica si consultanti.
Conferinta a marcat si transferul conducerii AMCOR catre noul presedinte, domnul Sorin Caian. Acesta a prezentat audientei viziunea sa asupra rolului AMCOR in definirea pietei de consultanta din Romania. Astfel, in viziunea noului presedinte, AMCOR trebuie sa le ofere membrilor sai o valoare adaugata, sa fie o voce a profesiei de consultant prin devotament si echilibru, sa-si dezvolte relatiile cu mediul academic, cu cel economic dar si cu mass-media. Un rol important in noua strategie AMCOR il detine apropierea de membrii sai prin prezenta in teritoriu a echipei executive.
81 de firme de consultanta si training in management au decis sa sprijine promovarea unui climat de profesionalism si etica pe piata de consultanta din Romania. „Rolul Consultantului in Management din Romania” se inscrie pe lista de evenimente organizate de AMCOR prin care Asociatia comunica cu piata de consultanta pentru a afla informatii despre tendintele existente dar si pentru a fi mai aproape de nevoile si asteptarile jucatorilor din piata.


Resurse Web : www.amcor.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories