Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Rolul Romaniei si al altor state europene in definirea politicilor energetice internationale


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : October 20, 2011   Vizualizari : 470
Rate Autor : Curent : 2.57 /5
Rate Articol : Curent : 2.34 /5



Bucuresti, 20 Octombrie 2011 - Scopul conferintei este acela de a evidentia rolul Romaniei si al altor state europene in definirea politicilor energetice internationale si de a oferi directii practice de optimizare a industriei, cu implicatii directe in evolutia economica nationala. Evenimentul, ce se desfasoara pe parcursul a doua zile, 26 si 27 octombrie reuneste cei mai influenti oameni de decizie din mediul politic si de business romanesc si international.

Printre personalitatile marcante ce sustin activ acest eveniment de nisa, in calitate de speakeri, se numara: Ion Ariton, Ministru al Economiei, Leonard Orban, Ministru al Afacerilor Europene, Marek Szczygiel, Ambasadorul Poloniei in Romania, Mark H. Gitenstein, Ambasadorul Statelor Unite ale Americii in Romania, Varujan Vosganian, Președinte, Comisia Economica a Senatului Romaniei.

Printre speakerii de renume ai acestui eveniment european se numara : Mariana Gheorghe, CEO, Petrom, Frank Hajdinjak, CEO, E.ON Romania, Luca D'Agnese, Country Manager, Enel Romania, Eric Stab, CEO, GDF SUEZ Energy Eastern Europe, Constantin Trihenea, General Manager, Hidroelectrica, Wilson W. Crook, Manager Global Gas Regulatory and Legislative Issues, ExxonMobil Gas & Power Marketing Company, Alexandru Lupea, Partener, Assurance Services, Energy, Mining and Utilities Group Leader, PwC Romania, Ian A. Fischer, Managing Director of the Romanian Branch ExxonMobil Exploration and Production Romania Limited si Thomas Holst, Country Manager Romania, Chevron Upstream Europe.

"Romania are un potential important din punct de vedere energetic si inca reprezinta o piata atragatoare pentru investitorii din domeniu; putem aminti doar de cele 5 miliarde de euro, potentiale investitii in producerea energiei regenerabile care pot fi facute pana in 2015, sau parteneriatele public private din zona termo, hidro si nuclear. Totusi, pentru a atrage investitori Romania are nevoie de o legislatie stabila, predictibila si corecta. Pe partea de energie trebuie sa existe un cadru de reglementare care sa permita investitorilor sa-si faca planuri de investitii pe termen mediu si lung, astfel ca afacerile sa poata fi rentabile atat pentru companii cat si pentru clienti", a declarat domnul Frank Hajdinjak, CEO al E.ON Romania.

Cateva dintre subiectele aprofundate in cadrul conferinte vor fi:
- Provocarile intampinate in consolidarea unei piete energetice competitive in Europa;
- Noi metode de securizare a aprovizionarii cu energie;
- Barierele intalnite in demersul de a creste cota de energie regenerabila in Europa.

Organizarea evenimentului "European Energy Development" este posibila cu sprijinul partenerilor: Enel Romania, Petrom, E.ON Romania, Hidroelectrica, GDF SUEZ Energy Eastern Europe, ExxonMobil, PwC Romania, Competence Call Center si Camera de Comert Romano-Americana.
Pentru mai multe informatii despre eveniment va rugam sa accesati www.conferinte.ro.

Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

Contact
Alexandra Chiorean
Coordonator PR
Tel: +40 21 411 44 20
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro


Resurse Web : www.conferinte.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories