Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


SC IC Consulting SRL anunţă deschiderea cursurilor pentru "Expert Achiziţii Publice"


Autorul: Pantea Camelia
Subiect: IC Consulting Cluj-Napoca
Adaugat la : May 7, 2012   Vizualizari : 645
Rate Autor : Curent : 2.46 /5
Rate Articol : Curent : 2.34 /5



SC IC Consulting SRL anunţă deschiderea cursurilor pentru "Expert Achiziţii Publice", program de perfecţionare profesională autorizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor - Cod COR 214 946.
Ocupaţia de "Expert Achiziţii Publice" este o nouă ocupaţie, necesară în vederea aplicării corecte şi consecvente a tuturor prevederilor legale referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică şi/sau a acordurilor cadru de către autorităţile contractante.
Un Expert în Achiziţii Publice are capacităţile şi abilităţile necesare pentru a identifica şi evalua rapid nivelul de cunoaştere şi aplicare a cerinţelor legale, în general, şi a cerinţelor esenţiale, în special, rezultate din legislaţia naţională referitoare la achiziţiile publice, în domeniul de activitate în care lucrează, dar şi activităţi specifice referitoare la participarea în comisiile de evaluare sau negociere pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică sau a acordurilor cadru.
Tematica abordată în cadrul acestui curs se referă la: cele mai recente modificări ale legislaţiei europene şi româneşti în domeniul achiziţiilor publice, principii de bază şi concepte relevante pentru procesul de achiziţie publică, studii de caz, exemple practice, hotărâri judecătoreşti europene şi româneşti, elaborarea documentaţiei de atribuire – exerciţii practice, etc.
"Expertul în achiziţii publice" trebuie să aibă pregătire tehnică de specialitate / pregătire economico-financiară sau pregătire juridică, dobândită în urma absolvirii unor studii superioare de lungă sau scurtă durată cu diplomă de licenţă, precum şi acele cunoştiinţe de utilizare a calculatorului, de comunicare interumană şi negociere care să îi permită să îndeplinească toate exigenţele acestei ocupaţii.
Competenţele dobândite în urma finalizării cursului sunt: competenţe în comunicare interpersonală, perfecţionarea pregătirii profesionale, utilizarea calculatorului, coordonarea muncii în echipă, negocierea în cadrul procedurilor de atribuire, elaborarea documentelor de specialitate, analizarea legislaţiei aplicabile specifice, acordarea consultanţei de specialitate, planificarea achiziţiilor publice, derularea procedurilor de atribuire şi finalizarea procedurilor de atribuire.
De ce noi? Experienţa lectorului ne recomandă! Cursul va fi susţinut de: Dna Anca DOBRE Consilier soluţionare contestaţii în Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, expert jurist, formator, cu experienţă dobândită în cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi a Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei.
Taxa de participare: 900 lei/participant
Cursul va avea un număr de 90 de ore realizat pe parcursul a 3 săptămâni.
Contact
Companie: SC IC Consulting SRL Cluj-Napoca
Persoana de contact: Director General – Camelia Pantea
Email: iccons@gmail.com
Telefon/fax: 0264 594 116
Adresa: Strada Mioriţei, nr. 2, Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Publicat: 07.05.2012


Resurse Web : www.icconsulting.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories