Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


S-a lansat campania "Esti minor ? Fii non-alcool !!! "


Autorul: Turcescu Radu
Subiect: NEW ROLAX SRL / APIENE GALATi
Adaugat la : August 8, 2012   Vizualizari : 444
Rate Autor : Curent : 2.58 /5
Rate Articol : Curent : 2.24 /5



Esti minor ? Fii non-alcool !!!

NEW ROLAX SRL a lansat pe data de 7 august 2012 alaturi de APIENE Galati, organizatie non-profit specializata in relatii publice si comunicare, campania " Esti minor ? Fii non-alcool !!! ", campanie ce doreste sa atraga atentia asupra comercializarii bauturilor alcoolice minorilor.

Evenimentul de lansare a fost marcat de doua competitii. Un mini-turneu de fotbal " Cupa NEW ROLAX" organizat special pentru pesoanele de peste 18 ani si un mini-concurs de darts organizat special pentru minori.

In cadrul mini-turneului de fotbal, s-au infruntat pe teren echipa ziarului Viata Libera, echipa Teatrului Muzical, echipa IMM-urilor si echipa PRODUCATORILOR, cea din urma castigand si prImind trofeul CUPA NEW ROLAX.

Competitiile au fost dotate cu premii speciale constand in bauturi alcoolice pentru adulti si bauturi non-alcoolice pentru minori.

Campania se desfasoara pe o perioada de 6 luni, perioada in care se vor desfasura o serie de evenimente ce vor marca aceasta initiativa.

Compania New Rolax, companie cu traditie de peste 10 ani in distributia si comercializarea bauturilor non-alcoolice si alcoolice a lansat cu aceasta ocazie, magazinul online creat de ACTIVE DESIGN www.newrolax.ro, ca fiind cea mai sigura solutie in combaterea comercializarii bauturilor alcoolice minorilor.

Astfel, NEW ROLAX SRL si APIENE GALATI indeamna toti consumatorii de peste 18 ani de bauturi alcoolice si non-alcoolice sa utilizeze cu incredere magazinul online www.newrolax.ro . Pe perioada campaniei, cei care vor comanda utilizand www.newrolax.ro vor primi o mica surpriza constand intr-o bautura non-alcoolica pentru minorul familiei.

In acelasi timp, dorim sa facem un apel catre spiritul civic al fiecarei persoane in parte, dar si catre administratia publica si oficialitati, in speranta ca vom gasi un partener in fiecare dintre dumneavoastra.


Radu Turcescu - PR Manager
0741 010 616 / turcescu_radu@me.com
A. P. I. E. N. E. Galati - Lobby, PR and Business Consulting Group


Resurse Web : Magazin online NEW ROLAX

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories