Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2011 da startul AUTOMOBILIZARII


Autorul: Magureanu Monica
Subiect: Salonul Auto Bucuresti si Accesorii
Adaugat la : September 22, 2011   Vizualizari : 701
Rate Autor : Curent : 2.70 /5
Rate Articol : Curent : 2.54 /5



La SAB & Accesorii 2011 vor fi prezente autoturisme si autovehicule utilitare, piese si accesorii auto, echipamente si utilaje pentru service-uri si spalatorii auto, sisteme audio si de navigatie, societati de leasing si de asigurari auto, presa de specialitate.


Dupa 4 ani de absenta a unui salon auto in Bucuresti, prin organizarea SAB & Accesorii ne propunem sa facem un pas important in revitalizarea industriei auto din Romania.


SAB & Accesorii 2011 le va oferi companiilor expozante o modalitate directa de interactiune cu publicul larg, care si-a manifestat in repetate randuri dorinta de a avea in calendarul expozitional bucurestean un eveniment auto.


Pe durata a 5 zile, spatiul expozitional, interior si exterior, se vor transforma intr-o veritabila arena pentru drive-teste, demonstratii auto si teste pentru echipamente auto, workshop-uri, conferinte si prezentari de produse.

Iubitorii automobilului vor putea testa in vederea achizitionarii cele mai recente modele auto.


Printre modelele noi sau expuse in premiera nationala amintim: primul coupe cu 3 usi din lume Veloster Highway 1,6 benzina 140 CP, BMW Seria 1, BMW Seria 6, Mini Coupe, Range Rover Evoque, Jaguar XF, Elantra Highway 1,6 benzina 132 CP, Genesis Coupe 2,0 benzina turbo 210 CP – coupe sport.


Ofertele speciale, interactiunea directa cu specialistii in vanzari prezenti la fiecare stand, competitia directa intre marcile prezente, demonstratiile organizate atat in interiorul spatiului expozitional cat si in afara acestuia, vor reprezenta ingredientele de care are nevoie un astfel de eveniment pentru a reprezenta un succes pentru toti cei implicati.


 Printre partenerii care ne-au ajutat in promovarea Salonului Auto Bucuresti si Accesorii dorim sa multumim in mod special Kiss Fm, website-urilor 0-100.ro, auto.ro, masini.ro, bestauto.ro, 4 tuning.ro si revistelor Auto Show, Cargo Bus & Magazine, Auto Puls si Total Transport.


Pentru detalii suplimentare va invitam sa accesati sab.ro. 


 


Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2011 este un eveniment organizat de Premium Expo Powered by Kiss FM. 


 


http://www.sab.ro     



Resurse Web : www.sab.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories