Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Seminar - "Expert Achizitii Publice"


Autorul: DUMITRASCU LAURA
Subiect: Svasta ICG
Adaugat la : January 4, 2012   Vizualizari : 463
Rate Autor : Curent : 2.72 /5
Rate Articol : Curent : 2.36 /5



In urma participării la acest seminar :
1. ințelegeți structura legislației de achiziții publice cu toate imperativele și cerințele ei
2. ințelegeți diversele proceduri și modul și situațiile in care acestea se aplică
3. ințelegeți legăturile dintre activitatea managerială și cerințele de achiziții publice
4. realiza aplicații practice, realizand proceduri in Sistemul Electronic de Achiziții Publice (varianta demo, bineințeles)
5. obține siguranța de care aveți nevoie atunci cand trebuie să realizați proceduri de achiziții publice.
Toate cele de mai sus sunt posibile pentru că firma noastră este firma care a acordat asistență Ministerului de Finanțe din Romania (și din Macedonia!) pentru armonizarea legislației de achiziții publice.
Firma noastră organizează seminarii de achiziții publice din 2003. Frecvența de organizare este de un seminar pe lună, fără să existe intreruperi in această cadență.
In prezent folosim o echipă de traineri formați practic și teoretic in munca zilnică la ANRMAP, la Ministerul de Finanțe, la marile ministere și companii naționale, oameni care au la activ peste 1.000 de proceduri realizate cu succes.
Expert legislaţie - GELU CAZAN Expert cu experienţă practică şi teoretică in legislaţia de achiziţii publice, in departamentele legislaţie şi control din cadrul ANRMAP.
Pentru SEAP folosim ca traineri oameni care au participat direct și nemijlocit la realizarea și dezvoltarea sistemului.

Acesta este paragraful cu "litere mici" pe care trebuie să-l citiți cu atenție:
Valoarea participării la seminar este de 790 de lei (la care se adaugă, opțional, 225 de lei taxa de examen). Servicii hoteliere Sinaia, Hotel Palace**** (opţional): 590 lei (se adaugă TVA)
Politica de reduceri se adresează firmelor care au participat la oricare din seminariile noastre. Pentru aceste firme acordăm 10% reducere.
De asemenea, dacă din partea unei anumite firme participă la același seminar, in aceeași perioadă, mai multe persoane, acordăm 3% reducere pentru al doilea participant și 5% reducere pentru al treilea participant.
Pentru a vă inscrie la seminarul curent, vă invităm să descărcați descrierea detaliată a seminarului și formularul de participare.
Dacă seminarul corespunde nevoilor Dvs., vă rugăm să completați formularul de inscriere, să-l semnați, să-l ștampilați și să-l trimiteți pe fax la numărul 0344.815.445. il puteți trimite și pe e-mail către oricare din organizatori.
Plata seminarului se va face pe bază de factură emisă de firma Svasta ICG in baza formularului de inscriere completat de Dvs.
Firma Svasta ICG este activă de 9 ani pe piața de achiziţii publice. Clienții firmei noastre pe zona de achiziții publice sunt, pe de o parte, firme romanești, austriece și germane din diverse domenii de activitate și pe de altă parte autorități publice (teatre, ministere, spitale).
Pentru clienţii noştri, domeniile tipice in care acordăm consultanţă sunt:
Intocmirea Fişei de date a achiziţiei
Contestaţii
Sprijin in determinarea valorii estimate a contractului
Intocmire oferte
Asistenţă tehnică ( inclusiv utilizare SEAP )

Persoane de contact
dl. Alin Ivan, CMC, 0722.269.554 ; alin.ivan@svasta-icg.ro
dl.Gabriel Gutue, 0725.201.048; gabriel.gutue@svasta-icg.ro


Resurse Web : Svasta ICG

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories