Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Seminar Achizitii Publice si SEAP Sinaia 18-20 noiembrie 2011


Autorul: DUMITRASCU LAURA
Subiect: SVASTA ICG
Adaugat la : November 11, 2011   Vizualizari : 842
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.50 /5



Acesta este un seminar de formare profesională care se adresează tuturor acelora care folosesc bani publici românești sau bani proveniți din finanțări ale Uniunii Europene.

Acest seminar este structurat astfel: legislație și sistem electronic de achiziții publice. Ambele părți au pondere egală în cadrul seminarului.

În general, seminariile de achiziții publice sunt programate vinerea, sâmbăta și duminica. Următorul seminar de acest tip va avea loc în perioada 18-20 noiembrie 2011.

În urma participării la acest seminar :
1. înțelegeți structura legislației de achiziții publice cu toate imperativele și cerințele ei
2. înțelegeți diversele proceduri și modul și situațiile în care acestea se aplică
3. înțelegeți legăturile dintre activitatea managerială și cerințele de achiziții publice
4. realiza aplicații practice, realizând proceduri în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (varianta demo, bineînțeles)
5. obține siguranța de care aveți nevoie atunci când trebuie să realizați proceduri de achiziții publice.

Toate cele de mai sus sunt posibile pentru că firma noastră este firma care a acordat asistență Ministerului de Finanțe din România (și din Macedonia!) pentru armonizarea legislației de achiziții publice.

Firma noastră organizează seminarii de achiziții publice din 2003. Frecvența de organizare este de un seminar pe lună, fără să existe întreruperi în această cadență.

În prezent folosim o echipă de traineri formați practic și teoretic în munca zilnică la ANRMAP, la Ministerul de Finanțe, la marile ministere și companii naționale, oameni care au la activ peste 1.000 de proceduri realizate cu succes.
Pentru SEAP folosim ca traineri oameni care au participat direct și nemijlocit la realizarea și dezvoltarea sistemului.

Acesta este paragraful cu “litere mici” pe care trebuie să-l citiți cu atenție:

Valoarea participării la seminar este de 801 de lei (la care se adaugă, opțional, 225 de lei taxa de examen).

Politica de reduceri se adresează firmelor care au participat la oricare din seminariile noastre. Pentru aceste firme acordăm 10% reducere.
De asemenea, dacă din partea unei anumite firme participă la același seminar, în aceeași perioadă, mai multe persoane, acordăm 3% reducere pentru al doilea participant și 5% reducere pentru al treilea participant.

Pentru a vă înscrie la seminarul curent, vă invităm să descărcați descrierea detaliată a seminarului și formularul de participare de la adresa http://integratedconsulting.ro/servicii/business/achizitii-publice/

Dacă seminarul corespunde nevoilor Dvs., vă rugăm să completați formularul de înscriere, să-l semnați, să-l ștampilați și să-l trimiteți pe fax la numărul 0344.815.445. Îl puteți trimite și pe e-mail către oricare din organizatori.

Plata seminarului se va face pe bază de factură emisă de firma Svasta ICG în baza formularului de înscriere completat de Dvs.

Mai multe informatii gasiti la Alin Ivan: 0722.269.554 alin.ivan@svasta-icg.ro și Laura Dumitrașcu :0730. 633.804, laura.dumitrascu@svasta-icg.ro dar si pe site-ul nostru www.integratedconsulting.ro



Firma Svasta ICG este activă de 7 ani pe piața de achiziţii publice.

Clienții firmei noastre pe zona de achiziții publice sunt, pe de o parte, firme românești, austriece și germane din diverse domenii de activitate și pe de altă parte autorități publice (teatre, ministere, spitale).

Pentru clienţii noştri, domeniile tipice în care acordăm consultanţă sunt:

Întocmirea Fişei de date a achiziţiei
Contestaţii
Sprijin în determinarea valorii estimate a contractului
Întocmire oferte
Asistenţă tehnică ( inclusiv utilizare SEAP )


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories