Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Si romii au dreptul la sanatate


Autorul: Cisper vest
Subiect: CISPER VEST Timisoara Asociatia Pakiv Romania
Adaugat la : September 13, 2011   Vizualizari : 546
Rate Autor : Curent : 2.60 /5
Rate Articol : Curent : 2.50 /5



COMUNICAT DE PRESA

Timisoara, 12 Septembrie 2011

"Si romii au dreptul la sanatate"

Asociatia Pakiv Romania prin Centrul de Incluziune Sociala pentru Persoanele de Etnie Roma, CISPER Vest Timisoara, a organizat in perioada 02 August -02 Septembrie 2011, Campania pe sanatate cu sloganul "Si romii au dreptul la sanatate".
Evenimentul s-a desfasurat in cadrul proiectului "Crearea si functionarea structurilor de asistenta axate pe ocuparea fortei de munca - Centre de incluziune sociala pentru persoanele de etnie roma" - ID 62509, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, Axa prioritară 6, Promovarea incluziunii sociale, beneficiar Asociatia Pakiv Romania.
Actiunea campaniei s-a desfasurat in Judetul Timis adresandu-se persoanelor de etnie roma de orice varsta avand ca scop promovarea unui stil de viata sanatos.

Obiectivele campaniei au fost:

- Imbunatatirea accesului romilor, la serviciile publice, preventive si curative
- Sprijinirea si medierea inscrierii pe listele medicilor de familie.
- Aplicarea normelor de igiena, individuale si de grup.
- Constientizarea importantei starii de sanatate din viata copilului,adultului si varstnicului rom.

Rezultatetele campaniei :

- 40 de teste in vederea verificarii tensiunii arteriale si privind nivelul glicemic;
- 10 persoane identificate cu tensiune arteriala ridicata, acestea fiind redirectionate catre medicul de familiei sau medicul specialist;
- pliante informative cu privire la igiena personala distibuite unui numar de 200 de persoane (adulti si copii);
- 3 persoane mediate in vederea inscrierii pe lista unui medic de familie;
- 101 persoane informate cu privire la efectele fumatului si ale alcoolului asupra sanatatii.

Informaţii suplimentare:

Asociaţia Pakiv Romania
Telefon: 0258 811170 Facalet Ramona
Web: www.pakiv.ro
Director CISPER VEST
E-mail: pakiv_romania@yahoo.com
Telefon: 0356 452982
E-mail: cispervest@yahoo.com


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories