Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Situatii pentru distribuitorii Materialelor de Constructii


Autorul: Claudiu Ghita
Subiect: Decora Stil
Adaugat la : July 12, 2012   Vizualizari : 428
Rate Autor : Curent : 2.47 /5
Rate Articol : Curent : 2.54 /5



Dupa trei ani cu scaderi consecutive, reprezentantii APMCR (Asociatiei Producatorilor de Materiale de Constructii din Romania) sunt pesimisti in ceea ce priveste o evolutie pozitiva a pietei, pe fondul reducerii bugetelor pentru investitii si a continuarii crizei creditelor.
Specialistii principalilor jucatori de pe piata materialelor de constructii sustin ca "intr-un scenariu pozitiv" piata se va situa in 2012 la nivelul anului 2011. Dupa o scadere a pietei estimata la peste 20% in 2011.
In 2012 piata renovarilor nu are perspective de crestere fara o relansare a politicii de creditari, iar piata constructiilor noi depinde de politica nationala de taxe si impozite care, in acest moment, conform APMCR nu este atractiva pentru investitori.
Tendinta anului 2011 a fost de promovare a produselor cu preturi mici, ceea ce a dus la scaderea profitabilitatii. Solutia este reorientarea preferintelor consumatorului spre produsele de calitate in detrimentul celor caracterizate doar de un pret mic. Preturile pentru materialele de constructii sunt determinate de materii prime si resurse mai scumpe ceea ce va duce la o scumpire cu minimum 5% a materialelor de constructii.
In contextul economic si dat fiind ca piata materialelor de constructii a fost una dintre cele mai afectate de criza din ultimii ani, "si in 2012 vom asista la falimente/preluari".


Resurse Web : www.decorastil.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories