Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Societal lanseaza Marca Eveniment responsabil


Autorul: Asociatia Reper21
Subiect: Asociatia Reper 21
Adaugat la : August 8, 2012   Vizualizari : 456
Rate Autor : Curent : 2.56 /5
Rate Articol : Curent : 2.30 /5



Din ce in ce mai multe festivaluri, concerte, seminarii, conferinte, happening-uri urbane, intalniri sportive animeaza viata societatii civile in diferitele regiuni ale tarii. Reunind un numar mare de persoane intr-un spatiu relativ restrans si pentru o perioada scurta de timp, aceste evenimente, prin natura lor, efemere, au un impact de lunga durata asupra mediului inconjurator si comunitatilor in care se desfasoara.

Marca "Eveniment responsabil" va pune reflectoarele pe acele manifestari care vor sti sa isi imbunatateasca impactul social, economic si de mediu in aceeasi masura in care isi delecteaza publicul.
Organizatorii unor evenimente importante si-au asumat deja provocarea marcii, precum Transilvania Fest, Ideo Ideis, ONG Fest, Festivalul de film istoric de la Rasnov, Padina Fest, Laboratorul de educatie nonformala, PRISPA la Solar Decathlon Energy Europe 2012!

Urmareste interviul cu Rares Craiut, director al festivalului de cultura gastronomica "Transilvania Fest" (http://www.youtube.com/watch?v=rvbPc8YcK8Q&feature=youtu.be&noredirect=1)
Urmareste interviul cu Andreea Bortun, director al festivalului de teatru tanar "Ideo Ideis" (http://www.youtube.com/watch?v=i9nvjRNs0Jc&feature=youtu.be)


Concret? La un "Eveniment responsabil" asteptati-va sa gasiti:
- solutii mai putin poluante pentru transportul spre locul evenimentului;
- in meniu, produse locale sau certificate ecologic;
- dispozitive pentru eficientizarea consumului de energie sau diminuarea consumului de apa;
- materiale de promovare imprimate pe suporturi reciclate sau eco-etichetate;
- echipamente pentru colectarea selectiva a deseurilor;
- initiative pentru promovarea drepturile omului si valorilor universale;
- conditii de munca decente pentru persoanele implicate in organizare;
- colaborare si sinergii intre organizatori si comunitatea locala.
Si multe alte masuri de Responsabilitate Sociala, in functie de specificitatea fiecarui eveniment!

Caietul de sarcini pe care organizatorii trebuie sa-l respecte pentru obtinerea marcii "Eveniment responsabil" se bazeaza pe grila de indicatori de Responsabilitate Sociala dezvoltata de Societal. Este un instrument de management care permite imbunatatirea performantei oricarui proiect in patru domenii: social, mediu, economic, guvernanta. Indicatorii Societali au fost elaborati pornind de la standardul de responsabilitate sociala ISO 26000 si standardul pentru raportarea dezvoltarii durabile Global Reporting Initiative. Aceste referinte au fost complementate de standarde specifice managementului responsabil de eveniment, precum ISO 20121 si BS 8901.

Societal organizeaza Atelierul "Marca Eveniment Responsabil" la Universitatea de vara, care va avea loc la Miercurea Ciuc, in perioada 19 - 23 septembrie 2012. Afla cum poti participa si tu pe www.societal.ro. Termenul limita de inscriere este 1 septembrie 2012.


Resurse Web : www.societal.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories