Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Studentii romani, pasionati de design industrial - Electrolux Design Lab


Autorul: Bucuroiu Diana
Subiect: Electrolux
Adaugat la : June 26, 2012   Vizualizari : 368
Rate Autor : Curent : 2.60 /5
Rate Articol : Curent : 2.20 /5



La un deceniu de la lansare, competitia Electrolux Design Lab reuneste mii de proiecte anual, in 2012 fiind inscrisi 1070 de studenti din intreaga lume. Dintre acestia, 126 sunt din Romania, in special de la facultatile de profil din cadrul Universitatii Politehnice din Bucuresti, Universitatii Nationale de Arte si Universitatii de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu".

In 2012, Electrolux i-a provocat pe studentii pasionati de design sa se inspire din experienta profesionala a creatorilor (bucatari, arhitecti, designeri de interior) si sa proiecteze electrocasnice care sa ofere consumatorilor o experienta senzoriala completa si totala. Tema competitiei de anul acesta a fost inspirata de proiectul restaurantului Cube by Electrolux.

"Gradul de implicare a studentilor romani in proiectul Electrolux Design Lab a crescut semnificativ de la an la an. Daca in 2010 Romania avea aproximativ 50 de inscrieri, doi ani mai tarziu numarul acestora a crescut de peste doua ori. Probabil ca studentii nostri au inceput sa inteleaga oportunitatile profesionale pe care le poate oferi participarea la o competitie internationala de un asemenea calibru. Este un prilej pentru ei de a se face remarcati si de a se diferentia; multi dintre participantii din anii anteriori au obtinut burse de studiu in strainatate", a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux Romania.

Dintre participanti, opt finalisti vor fi invitati sa participe la evenimentul final din toamna lui 2012, care va fi organizat intr-un oras european. Acestia isi vor prezenta conceptele in fata unui juriu alcatuit din designeri profesionisti. Premiul cel mare va fi un internship platit de 6 luni la unul dintre centrele globale de design ale Electrolux, plus 5,000 Euro. De asemenea, se ofera premiul al doilea, in valoare de 3,000 Euro, si premiul al treilea, de 2,000 Euro.

10 ani de Electrolux Design Lab

Lansat in 2003, proiectul Electrolux Design Lab invita tinerii din intreaga lume sa prezinte idei inovatoare de electrocasnice, care sa se alinieze directiilor viitorului - sustenabilitate, eficienta si functionalitate, si sa aduca plus valoare acestei industrii prin designul revolutionar.

Incepand ca un parteneriat intre Electrolux si un grup select de scoli europene de design, Electrolux Design Lab a impins limitele designului de electrocasnice timp de un deceniu si s-a pozitionat ca una dintre principalele competitii globale pentru studentii la design industrial.

Inovatia, designul intuitiv si intelegerea nevoilor reale ale consumatorilor viitorului sunt principalele aspecte pe care juriul le urmareste atunci cand evalueaza proiectele inscrise in competitie. La acestea se adauga si capacitatea studentilor de a-si prezenta proiectele. Ei trebuie sa demonstreze ca sunt increzatori 100% in conceptele pe care le propun si ca au descoperit un beneficiu real al acestora.


Resurse Web : www.electrolux.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories