Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


THE BEER COMMUNITY, Zile si Nopti de Bere


Autorul: marinescu corina
Subiect: Asociatia Green Art Tour
Adaugat la : July 27, 2011   Vizualizari : 576
Rate Autor : Curent : 2.15 /5
Rate Articol : Curent : 2.22 /5



Cum se desfasoara?
Intr-o locatie propice, in Centrul istoric al capitalei, timp de sapte zile si sapte nopti... pe fondul consumului responsabil desigur, se vor acorda laude si aplauze marcilor de bere - atat pentru produsul in sine cat si pentru elemente de branding si marketing, cum ar fi: aspectul recipientului, afise publicitare, spoturi video, design-ul etichetei etc.

Cum participati?
Incepem prin a anunta si sublinia lipsa taxei de participare.
Continuam prin a mentiona faptul ca programul festivalului va fi anuntat treptat pe site-ul festivalului, www.thebeercommunity.ro incepand cu data de 22 Iulie 2011.
Pentru ca stim ca v-am facut curiosi, o sa va spunem in linii mari cam ce se intampla in cele 7 zile de festival: proiectii de film documentar si spoturi publicitare, expozitii de fotografie si machete publicitare, expozitii de capace, etichete si materiale promotionale, seminarii cu oameni din industrie, traininguri de fabricare a berii, jocuri, expozitii de comics-uri si bineinteles multe, multe, multe marci de bere.

Regulile nescrise in THE BEER COMMUNITY:
- Comanda berea la bar (ospatarii vor fi foarte ocupati si risti sa te enervezi daca astepti la masa)
- Cand comanzi berea la bar NU spune “Vreau si eu o bere” (risti sa enervezi barmanii)
- Nu iti fie jena sa vii la festival imbracat in costum traditional german sau in kilt scotian

Acestea fiind spuse, va asteptam in perioada 8-14 august 2011 la Curtea Berarilor (Str.Selari nr: 9 – 11 ) pentru cea mai frumoasa sarbatoare a berii din Romania.

Linkuri THE BEER COMMUNITY:
www.thebeercommunity.ro
http://www.youtube.com/user/thebeercommunity
http://www.facebook.com/pages/THE-BEER-COMMUNITY/237777046245867



Resurse Web : The Beer Community

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories