Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Targ international de mobila, masini si echipamente pentru prelucrarea lemnului


Autorul: Centrul Expozitional ROMEXPO
Subiect: ROMEXPO
Adaugat la : September 7, 2012   Vizualizari : 356
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.29 /5



Gazdele BIFE 2012

ROMEXPO, in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania si Asociatia Clubul Roman de Mobila anunta desfasurarea targului BIFE, un eveniment unic pentru piata de profil din Romania prin faptul ca pune in competitie si pozitioneaza marcile existente pe piata in acest moment, oferind in acelasi timp o importanta platforma informationala specialistilor din domeniu.

plAy DESIGN feel – un concept inovator

Mariana Suciu, Director General ROMEXPO:

“Noul concept BIFE isi doreste sa evidentieze o data in plus faptul ca experienta oferita consumatorilor devine un factor major in decizia de cumparare. Fara o interactiune palpabila, emotionala si pozitiva cu un anumit brand, acesta poate fi utilizat in continuare din obisnuinta, dar cu siguranta nu se va crea o poveste in jurul lui. Consumatorii vor merge mai departe fara o directie, fara sa simta ca au fost rasplatiti pentru atentia pe care au acordat-o brandului si fara sa perceapa vreo utilitate. Insa, atunci cand un brand reuseste sa-si surprinda placut consumatorii, se poate astepta apoi la un dialog, la o recomandare, la loialitate si achizitie. Ne dorim ca editia din acest an, ajunsa la numarul 21, sa devina un brand in sine si sa demonstreze ca traditionalul poate fi reinventat.”


Branduri si expozanti

Class Living, Idezio, Far-Est, Kinnarps, Intermedio, Kroma-Exotique, Sarmex, Romast, Romvitrine, Independent Design, Mobimpex, Proconsel, Tehnoholz-Danibrum, Interforesta sunt doar cateva dintre cele peste 100 de firme din Romania si strainatate (Germania, Polonia, Cehia, Serbia si Slovacia) care vor incanta publicul larg cu cele mai interesante creatii in materie de mobilier, iar vizitatorii specialisti cu cele mai noi tehnologii de prelucrare a lemnului.

Sectorizare BIFE 2012

 Pavilionul C1: Mobilier clasic
 Pavilionul C2: Design
 Pavilionul C4: Bucatarii
 Pavilionul C5: Accesorii, utilaje si echipamente pentru prelucrarea lemnului
 Pavilionul C6: Zona interactiva (sala destinata conferintei “Design – concept of living” si concursului TALENT SCOUTING)

Evenimente speciale

12 septembrie - “Ziua Specialistilor”, zi dedicata exclusiv vizitatorilor specialisti si jurnalistilor.

13 si 14 septembrie - Conferinta “Design – concept of living”, eveniment ce reuneste unele dintre cele mai importante personalitati ale design-ului si arhitecturii la nivel national si mondial, intr-un potpourri de dialoguri si oportunitati inegalabile.

Concursul de TALENT SCOUTING - competitie organizata impreuna cu IGLOO MEDIA in scopul descoperirii de tinere talente din randul studentilor si arhitectilor care doresc sa se dedice crearii de design de mobilier.

Program de vizitare
Targul de mobila va fi deschis publicului vizitator in perioada 12-15 septembrie, intre orele:
10:00 – 18.00. Ziua de 12 septembrie va fi dedicata in exclusivitate publicului specialist si jurnalistilor, accesul fiind permis numai pe baza invitatiei “Ziua Specialistilor”. In perioada 13 – 15 septembrie expozitia va fi deschisa publicului larg aflat in cautare de piese si accesorii de mobilier pentru ambientarea spatiilor de locuit sau destinate sediilor de birouri.


Resurse Web : www.romexpo.ro
www.bife.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories