Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Ted Lattimore revine in Romania la prima editie a conferintelor Enlightening, organizate de Expo Med


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : October 20, 2011   Vizualizari : 496
Rate Autor : Curent : 2.56 /5
Rate Articol : Curent : 2.19 /5



Bucuresti, 19 Octombrie 2011 - Plecand de la cateva dintre cele mai importante elemente ale unui business de succes, si anume strategie, leadership si implicare umana, prima conferinta din seria Enlightening, "Business Class Vision", aduce in fata publicului modele de business de succes si, mai ales, oamenii din spatele acestor modele. Odata cu inaugurarea primei editii Enlightening 2011, Expo Media se bucura de participarea lui Ted Lattimore, in calitate de speaker, o prezenta marcanta in mediul de afaceri din Romania si din lume.

"Leadershipul, coordonarea si motivarea oamenilor pentru a atinge un obiectiv au reprezentat dintotdeauna o pasiune deopotriva intelectuala si profesionala pentru mine. Conceptul de evenimente Enlightening inglobeaza obiectivul de a oferi informatii, instrumente si exemple pentru a ajunge la succes; tocmai de aceea ma identific pe deplin cu acest concept" - Ted Lattimore, CEO si Presedinte al Carmanah Technologies Corp.

Despre Ted Lattimore
Ted este "atletul perfect" cand e vorba de business, cu un simt impresionant pentru schimbare in afaceri. A detinut multiple functii cheie de management in cadrul unora dintre cele mai importante companii telecom din lume, unde a avut un rol crucial la lansarea industriei in sine. A fondat Mobility Canada Strategic Advisory Committee si a fost recunoscut drept unul dintre cei mai importanti 10 manageri din Romania.

Experienta profesionala:
- Chief Executive Officer & President al Carmanah Technologies Corp;
- President & Chief Operating Officer la Vodafone Romania (in trecut Connex - MobiFon, parte a Montreal-based TIW), companie subsidiara a Vodafone Group Plc.;
- Senior Vice President - Western Canada la Bell Mobility;
- Vice President - Marketing la BCTel Mobility si Vice President & General Manager - Wireless Services la BCTel Mobility (in prezent Telus Mobility);
- Director of Marketing, Toronto la Bell Mobility si Branch Manager pentru Londra si Canada.

Discursul lui Ted "Viziune strategica si rezultate de afaceri" va deschide prezentarile si dezbaterile din cadrul conferintei, in data de 17 noiembrie 2011, in incinta JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti.


Arii tematice "Business Class Vision" 2011:
- Cum sa construiesti strategia potrivita intr-un mediu de afaceri in continua schimbare;
- Cum sa obtii angajamentul veritabil al oamenilor;
- Cum sa inovezi astfel incat sa fi competitiv si sa cuceresti atat rationalul, cat si emotionalul consumatorului;
- Cum sa fii un lider autentic.

Speakerii acestui eveniment original reprezinta varii domenii de activitate si au ajuns la succes pe propriul drum, dar au in comun aceleasi principii solide de business. Alaturi de Ted Lattimore, la eveniment vor participa si: Robert Murray, Kevin Heaney, Ada Roseti, Sergiu Negut si Catalin Velescu.

Organizarea evenimentului "Business Class Vision" este posibila cu sprijinul partenerilor Euristic Partner, Customer Service School, Tea Forte, Discovery Romania si al partenerul strategic Asebuss.

Pentru mai multe detalii privind conditiile de participare la eveniment sau oportunitatile de parteneriat la prima conferinta Enlightening, va rugam sa accesati www.enlightening.ro sau sa ne contactati la 021 411 44 20 sau office@expomedia.ro.

Contact:
Alexandra Chiorean
Coordonator PR
Tel: +40 21 411 44 20
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro

Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories