Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Tehnici de loializare a clientilor la CRM and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo 2011


Autorul: Istratescu Catalina
Subiect: Expo Media
Adaugat la : April 28, 2011   Vizualizari : 777
Rate Autor : Curent : 2.55 /5
Rate Articol : Curent : 2.27 /5



Cea de-a 3 a editie a evenimentului Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo va avea loc in data de 26 mai 2011, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, aducand in prim plan solutii practice de extindere si mentinere a portofoliului de clienti.
Bucuresti, 27 Aprilie 2011 - Companiile investesc din ce in ce mai mult in programe de formare si coaching ce faciliteaza dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor. Miza este una indispensabila, clientul. Fara strategii pertinente de loializare si retentie, fara investitii in tehnologii de tip CRM, orice business risca sa devina necompetitiv si sa piarda teren pretios in fata concurentei. Criza financiara a readus in prim plan modelul de afaceri "clientul nostru ' stapanul nostru".
Expo Media, companie recunoscuta in plan local, drept promotor pionier al unor standarde superioare de Customer Care, cu focus pe industria de call center, organizeaza si anul acesta un eveniment de nisa extrem de asteptat de intreaga comunitate de business, Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo. Cea de-a treia editie a conferintei de specialitate va reuni idei, oameni, instrumente si companii de succes din zona de CRM, loializare si retentie. Evenimentul se va desfasura in incinta JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti, joi, 26 mai 2011.
Participantii vor beneficia de solutii si directii eficiente de loializare, de exploatare a reclamatiilor clientilor, metode practice de masurare a programelor de loializare, tehnici de retentie a clientilor, tehnologii superioare de CRM si multe alte coordonate imperative de afaceri.
Anul acesta, printre speakeri va fi prezent, Dragos Nicolaescu - CEO, Visionary Business Consultants, un profesionist de prima linie cu peste 16 ani de experienta in intelegerea si rezolvarea nevoilor clientilor. Know-how-ul lui Dragos Nicolaescu insumeaza: peste 11 ani de experienta internationala, implicand toate nivelurile organizationale corporate, peste 9 ani de experienta manageriala cu echipe eterogene si eficiente, peste 6 ani de top management in companii locale si globale. Printre brandurile pe care le-a dezvoltat de-a lungul carierei sale se numara: Compaq Computer Romania - Major Accounts Manager, Government & Public Administration, Fujitsu Siemens Computers Romania - Country Manager, Ness Romania - Country Manager etc. Mai mult, el a lansat pe piata din Romania primul model de business ce adreseaza freelancerii si firmele de mici dimensiuni, Visionary Business Consultants, un proiect ambitios si modern care a luat nastere pornind de la nevoile pietei intr-un context economic instabil.
Dragos va dezbate realitati utile ale relatiilor cu clientii. Abordarea sa va fi una fresh si se va indeparta de cadrele teoretice prafuite sau de retetele clasice de prezentare, adoptand un model personal si inovator de :seductie: a clientului pe termen lung.
"Cu totii stim ca cea mai importanta valoare a unei companii o reprezinta baza sa de clienti fideli. Iar pentru a transforma clientii intamplatori intr-unii loiali si "fanatici" este necesar un singur lucru, si anume, sa ii respectati in mod autentic. Daca va respectati cu adevarat clientii, veti gasi modalitatile potrivite de comunicare cu ei, iar ei va vor arata ce trebuie sa faceti ca sa ii faceti "clienti pe viata". Secretul loializarii clientilor nu este nici in mintea unui guru, nici in "best-practices" ale unei firme de consultanta, ci doar in mintea clientilor vostri. Iar ei vi-l vor impartasi doar daca ii faceti sa se simta respectati cu adevarat. Dar asta o stiati deja, nu-i asa? Intrebarea este daca aveti si curajul de a pune acest lucru in practica" - Dragos Nicolaescu.
Editia conferintei de afaceri de anul acesta se bucura de sprijinul partenerilor Customer Service School, Euristic Partner, Anytime CRM si Competence Call Center, precum si de suportul partenerului strategic ASEBUSS.
Pentru mai multe informatii despre cea de-a 3 a editie a Customer Relationship Management and Customer Loyalty & Retention Conference and Expo 2011, va rugam sa accesati www.conferinte.ro. Pentru a participa la eveniment, va rugam sa trimiteri un email de inscriere la adresa laura.popescu@expomedia.ro.

Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

CONTACT
Alexandra Chiorean
PR Specialist
Tel: +40 21 411 44 20
Fax: +40 21 411 44 19
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories