Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Tehnici si strategii SEO


Autorul: Dan Stere
Subiect: SEO Blog
Adaugat la : March 5, 2011   Vizualizari : 2184
Rate Autor : Curent : 2.63 /5
Rate Articol : Curent : 2.73 /5



Acest articol este dedicat mijloacelor de promovare SEO.
In general tehnicile de optimizare SEO se impart in doua categorii:
- tehnici on-page (sau on-site). Aceste tehnici se refera la optimizarea continutului unui site: structura, titluri, descriere, cuvinte cheie, texte, metatag-uri html, etc. Aceasta optimizare trebuie sa pastreze un echilibru intre continutul oferit vizitatorilor si cel destinat motoarelor de cautare.
- Tehnici off-page (sau off-site). Aceste tehnici se refera la promovarea site-ului in mediul on-line. Aceste tehnici ar trebui sa aiba ca finalitate obtinerea de notorietate, vizibilitate si de referinte organice. Toate acestea ar trebui sa genereze trafic si back link-uri.

Imbinand cele doua tehnici intr-un mod inteligent si etic vom obtine un rank din ce in ce mai bun in cautarile Google pe cuvintele cheie pentru care am conceput optimizarea SEO (SERP)
Mai multe detalii si amanunte puteti afla vizitand blogul uracescu.com


Resurse Web : Tehnici SEO

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories