Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Templele din India trec la ERP


Autorul: Junior Soft
Subiect: Tehnologia ERP se extinde
Adaugat la : March 2, 2011   Vizualizari : 1254
Rate Autor : Curent : 2.52 /5
Rate Articol : Curent : 2.57 /5



Templele si institutiile religioase din India urmeaza trendul tehonlogic incepand utilizarea solutiilor sofisticate de business. Lacasurile sfinte vor implementa solutii ERP pentru a isi administra donatiile si activitatea zilnica.

Faptul ca un numar din ce in ce mai mare de credinciosi doresc servicii religioase rapide si la indemana precum si presiunea de a deveni mai transparenti si mai eficienti au fost factorii cheie care au impins templele din India sa caute ajutorul solutiilor software de business, folosite traditional de marile corporatii.

Printre templele care vor adopta noua tehnologie se afla si templul Tirupati din Tirumala (poza). Acesta primeste zeci de mii de vizitatori zilnic care platesc pentru produse si servicii, mananca si ofera donatii, insemnand sute de mii de tranzactii pe zi, o activitate economica intensa, greu de gestionat fara o solutie tehnologica.

Dupa ce ERP-ul va fi implementat, habotnicii vor putea face rezervari online pentru darshan (vizitarea zeitei), pentru bhakta nivas (camerele de sedere), vor putea cumpara prasad (mancare sfintita) sau diverse obiecte care le vor fi predate in cadrul vizitei la templu.

"Dupa instalarea ERP-ului, toate filialele vor fi legate intre ele. Conducerea va cunoaste suma de donatii primite si materiile prime folosite si poate decide instant asupra alocarii resurselor pentru fiecare activitate," spune un oficial raspunzator cu sistemele IT si ERP.

Tirumala Tirupati Devasthanam (TTD), cea mai mare grupare religioasa din India, a decis si ea imbunatatirea sistemelor sale IT pentru a eficientiza pelerinajul.

"Vom hotari furnizorul de ERP dupa ce primim raportul celor de la Ernst &Young. Odata finalizata lucrarea vom putea procesa aplicatiile pentru pelerinaj mult mai rapid. De asemenea, ne dorim sa aducem toate departamentele sub o singura platforma ERP pentru o coordonare mai facila" a spus un oficial TTD.


Resurse Web : ERP DistribNET

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories