Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


250 angajati au beneficiat de traininguri in management. Alatura-te!


Autorul: simona nicolaescu
Subiect: Dynamic Human Resources
Adaugat la : June 30, 2011   Vizualizari : 671
Rate Autor : Curent : 2.35 /5
Rate Articol : Curent : 2.14 /5



Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!
Axa prioritară 3: ,,Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor’’
Domeniul major de intervenţie 3.2 “Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii”

Au început înscrierile în cadrul proiectului cofinanţat din Fondul Social European „Creşterea performanţelor angajaţilor şi managerilor prin activităţi de îmbunătăţire a adaptabilităţii şi flexibilităţii”, ID46981. De la inceputul anului 250 de angajati au beneficiat de traininguri gratis in cadrul acestui proiect.
In perioada 15 August – 30 Noiembrie 2011, in Bucuresti şi prinicipalele oraşe: Brasov, Constanta, Cluj, Iasi, va fi organizat trainingul ”Introducere în management”, training care se adresează managerilor şi angajaţilor care se pregătesc să devină manageri. Acest workshop este sustinut de Dynamic Human Resources si are 0 costuri pentru participanti.

Datorită abordării interactive şi a conţinutului uşor de inţeles şi aplicat, sesiunile flexi-training produc rezultate masurabile imediate. Sesiunile de training sunt practice, pline de culoare si adaptate nevoilor participantilor. Trainingul se desfăşoară pe o perioadă de 7 zile în care participanţii vor trece prin teme practice şi vor primi noţiuni teoretice. Probele practice presupun activităţi de business, de echipă, permiţându-le astfel participanţilor să interacţioneze cât mai mult unii cu alţii, să cunoască stiluri diferite de personalitate. Acest curs oferă, pe lângă oportunitatea de a învăţa lucruri de bază în activitatea unui manager, ocazia ca participanţii să împărtăşească diferite experienţe şi cunoştinţe.

Pentru a putea participa în acest proiect trebuie să fii:
1. Angajat/ă într-o companie privată, din mediul urban
2. Neimplicaț/ă în proiecte asemănătoare finanţate din fondurile Uniunii Europene
3. Dornic/ă să îţi dezvolţi abilitățile manageriale
Etapele de a fi inclus/ă în proiect sunt:
1. Ne transmiţi un e-mail de intenţie la office@dynamichr.ro
2. Participi la selectia pentru trainingul de management:
2.1. Completezi un chestionar de autonaliză
2.2. Soliciţi feedbackul colegilor.
3. Noi analizăm chestionarele şi în funcţie de rezultate te vom selecta
4. Alegi perioada convenabilă de training.

Partenerii proiectului sunt: Dynamic Human Resources, Universitatea “Nicolae Titulescu″, Patronatul Naţional al Femeilor de Afaceri din Întreprinderi Mici si Mijlocii “PNFAIMM“, Societatea de analize feministe “AnA”.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories