Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Trei magazine online au demarat proiecte de continut web.


Autorul: Media Write
Subiect: Mediawrite
Adaugat la : July 31, 2011   Vizualizari : 800
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.57 /5



In perioada iunie-iulie, 2011, Mediawrite a derulat o campanie de marketing direct, analizand peste 400 de magazine online prezente in online-ul romanesc. Actiunea si-a propus sa identifice unele dintre cele mai puternice prezente prin intermediul diferitelor instrumente de promovare in mediul online, altele decat marketing afiliat sau advertising.80 de proiecte comert electronic din .ro au trecut cu brio aceasta analiza, avand abordari diferite de marketing online, dezvoltand bloguri de nisa, prezente active pe Twitter, pagini de Facebook sau dezvoltand alte instrumente de comunicare si continut.

In cadrul campaniei de marketing direct au fost abordate, cu aproximatie, 100 de magazine online. Fiecare comunicare catre acestea a avut atasata o analiza a comunicarii magazinului prin intermediul continutului web.

15% dintre cele 80 de magazine abordate si-au manifestat interesul pentru solutiile propuse. Pana in momentul de fata, trei dintre acestea au decis sa investeasca in solutiile propuse. €œIn general, proprietarii si responsabilii de marketing online ai magazinelor online nu sunt pe deplin convinsi de importanta unui continut scris de calitate pentru magazinele online. Pentru cumparatorii online insa, informatia de calitate despre produsul sau serviciul comercializat este un element hotarator in luarea deciziei de cumparare. - sustine Monica Mihai, autor la Mediawrite.

Cele trei proiecte de comunicare prin continut web demarate de magazinele online, au obiective specifice, printre care se afla: marketingul in cadrul motoarelor de cautare, comunicarea eficienta a informatiei esentiale pentru comertul online, imbunatatirea relatiei cu clientii si potentialii clienti. Investitiile magazinelor online in aceste proiecte sunt estimate intre 5500 si 7000 euro pe o perioada cuprinsa intre doua si sase luni. Rezultatele sunt estimate sa apara in termen scurt, in cateva saptamani de la demararea proiectelor, iar durata de viata a rezultatelor de marketing online obtinute este estimata la 1-2 ani de la finalizarea acestora.

Despre Mediawrite
Mediawrite este o societate comerciala cu raspundere limitata (SRL), cu sediul in Bucuresti, in sectorul 2. Startup-ul a fost demarat de catre echipa proiectului www.webwriters.eu, dupa doi ani de activitate in zona de web content writing, in cadrul proiectului. Firma infiintata la inceputul lui 2011 isi propune sa ofere servicii si produse de continut web axate, in principal, pe scrierea de texte pentru internet (web content writing) si web publishing: web content writing, social media writing, copywriting, blog writing (blogging), articole, editoriale, jurnalism de brand, product reviews, seo copywriting, traduceri sau writing (orice limba), white papers, studii de caz, FAQ, tutoriale, marketing content web, poezie, proza, povesti, etc.


Resurse Web : Webwriters.eu

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories