Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Tronsonul DN 66 BARU - HATEG finalizat cu succes


Autorul: Goras Marius
Subiect: SC HIDROPLASTO SRL
Adaugat la : July 10, 2012   Vizualizari : 443
Rate Autor : Curent : 2.70 /5
Rate Articol : Curent : 2.52 /5



Finantarea proiectelor de infrastructura a reprezentat piatra de incercare ce a starnit numeroase controverse de-a lungul ultimilor ani, insa, chiar si in actualul climat economic, ea nu reprezinta un obstacol insurmontabil. O gestiune atenta a bugetelor, atragerea de fonduri europene, parteneriatul public-privat, bugetul de stat sunt doar cativa dintre factorii care pot contribui cu succes la crearea unei retele de transport comparabile cu cea din Europa de Vest.
Romania este unul dintre cei mai importanti beneficiari din zona de Sud Est a Europei in ceea ce priveste investitiile care se vor realiza din fondurile UE. Valoarea totala estimata a acestora, in perioada 2007-2013, este de 20 miliarde de euro. Sectorului de transport i-au fost alocate 4,6 miliarde de euro.
In ianuarie 2011 in Monitorul Oficial era publicat un act care atesta ca Guvernul aprobase indicatorii tehnici pentru DN 66 Simeria - Petrosani aratand ca valoarea totala a investitiei este de aproximativ 144,4 milioane de lei, care poate fi insa actualizata in functie de evolutia preturilor.
DN 66 intre Simeria si Petrosani are in jur de 75 de kilometri. Cand au inceput lucrarile, drumul a fost impartit in trei tronsoane: Petrosani - Baru, Baru - Hateg si Hateg - Simeria. Lucrarile au fost atribuite pe masura valorii acestora unor mari companii din domeniu.
In data de 12 iunie 2012 a avut loc inaugurarea lucrarilor realizate de catre compania Hidroplasto in parteneriat cu Astaldi S.p.a. pe tronsonul Baru Mare - Petrosani. Avand in vedere ca a fost singura companie acceptata de catre Astaldi pentru a efectua lucrarile de acoperire a rosturilor de pe intreg tronsonul Baru-Petrosani denota calitatea produselor si seriozitatea cu care compania Hidroplasto efectueaza lucrarile .
In continuare Hidroplasto se poate mandri cu inca o reusita pe partea de infrastructura. Dupa ce Romstrade a colaborat anul trecut in cele mai bune conditii cu compania sus amintita , acestia din urma au decis sa isi continue dezvoltarea proiectelor bazandu-se pe calitatea serviciilor oferite.
Asadar saptamana trecuta au fost finalizate lucrarile la ultimele doua poduri de pe intreg tronsonul DN 66 Baru - Hateg. Echipa Hidroplasto a participat la acest proiect prin lucrarile de instalare a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie, Gumba Bj 50.
Componentele dispozitivului tip Gumba au fost testate cu privire la durata de viata, rezistenta in timp si la uzura a suprafetei de alunecare de catre Catedra si Institutul de Drumuri, Cai ferate si Aerodromuri din Munchen TU, ceea ce atesta calitatea acestor materiale. Calitatea produselor germane oferite de Hidroplasto s-a imbinat cu succes cu priceperea personalului specialaizat.
Lucrarile de pe intreg tronsonul atesta inca o data calitatea de lider a companiei Hidroplasto in furnizarea si montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie.
Compania romana continua sa participe la lucrari importante in Romania, alaturi de nume mari in domeniul infrastructurii, lucrari care se regasesc si in referintele departamentului Gumba.
Pentru a fi informati cu privire la dispozitivele de acoperire rosturi de dilatatie, sau alte detalii despre produsele furnizate de Hidroplasto accesati www.hidroplasto.ro sau apelati 0231 522 525.


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories