Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


UN NOU CONCEPT PE PIATA PRODUSELOR EDUCATIVE LANSAT DE BOKO.RO


Autorul: Suhov Claudia
Subiect: Boko.ro
Adaugat la : February 27, 2012   Vizualizari : 698
Rate Autor : Curent : 2.74 /5
Rate Articol : Curent : 2.45 /5



BOKO este o afacere sociala ce dezvolta in Romania evenimente educativ-recreative pentru copii, parinti, bunici si profesori.

BOKO anunta lansarea a trei module de programe alternative, creatii originale si personalizate in functie de varstele, interesele si nevoile copiilor, atat independent cat si impreuna cu parintii sau profesorii: SuperCititorii, Cinemateca Junior, Fabrica de Povesti.

Acest tip de programe sunt un concept complementar sistemului traditional de invatamant, inovand procesele educationale si vin in intampinarea nevoilor de educatie alternativa ale copiilor cu varstele cuprinse intre 4 14 ani.
Inscrierile pentru participarea in cadrul programelor sunt pana la data de 1 martie si se vor desfasura la locatia din str. Calugareni nr 27 (zona Timpuri Noi Mihai Bravu, aproximativ vis-a-vis de Universitatea Dimitrie Cantemir) sector 3, Bucuresti

Va invitam la o serie activitati cu un concept inedit si interactiv, care ating atat latura acumularii de informatii si elemente de cultura si de limba cat si pe cea creativa si de dezvoltare personala, identificand, canalizand si valorificand potentialul si abilitatile copilului dumneavoastra:

SuperCititorii Clubul copiilor pasionati de aventura cunoasterii prin cultura generala, amatori de expeditii literare, inventatori de schimburi de cuvinte artistic construite, exploratori prin lumea ideilor si a propriei imaginatii creative.

Cinemateca Junior Filmele si povestile de odinioara! Descopera calea eroilor tai preferati si urmeaza-le pasii! Traieste povestea lor si transcrie-le mesajele cu propriile tale ganduri! Unde? Acum, aici, in atelierul cinematecii, alaturi de parinti si de noii tai prieteni!

si

Fabrica de Povesti - Tu faci cartile! V-ar placea, parinti si copii, sa putem construi impreuna cea mai frumoasa poveste din lume? Zana Metafora va presara praf de inspiratie peste fiecare, toate cele rele se vor topi ca prin vis, toate cele bune vor creste ca personajele din basme!

Contact: Claudia Suhov, claudia.suhov@boko.ro, www.boko.ro


Resurse Web : www.boko.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories