Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Vacanta activa si aventuroasa pregatita de World Vision Romania pentru aproximativ 500 de tineri


Autorul: World Vision Romania Communication
Subiect: World Vision Romania
Adaugat la : July 23, 2012   Vizualizari : 386
Rate Autor : Curent : 2.78 /5
Rate Articol : Curent : 2.59 /5



World Vision Romania - Biroul Zonal Ialomita organizeaza in aceasta vacanta de vara, activitati instructiv-educative dar si distractive pentru 485 tinerii adolescenti (14-18 ani) din Adancata, Armasesti, Cosereni, Dridu, Fierbinti, Jilavele, Maia, Manasia, Movilita, Moldoveni, Rosiori, Radulesti si Urziceni.

Proiectele de educatie non-formala pentru tineri au inceput in data de 2 Iulie 2012 cand 80 de elevi din clasele IX-XII din Ialomita, au participat la conferinta de lansare a programului GROW -programul educațional inovativ, singurul ce aduce studenți internaționali (Polonia, Ucraina, China si Brazilia) alaturi de liceeni. Organizatorii programului GROW propun cate zece intalniri sub forma unor ateliere de lucru interactive sustinute in limba engleza. Aceste intalniri au inceput din 3 Iulie si vor avea loc la Scoala nr. 2 din Urziceni. Liceeni vor invata despre valorile personale si alegeri in viata, calea vocationala, realizarea unui CV, antreprenoriatul, aptitudini de stabilire a obiectelor, aptitudini de managementul timpului, identitate personala, orice este posibil (consolidare incredere si curaj), proactivitate, abilitati de relationare, abilitati de negociere, managementul echipei, abilitati de conducere, autocunoastere, orientare timpurie in cariera, planificarea unui proiect etc.
"La intalnirile cu studentii internationali aplicam jocuri care ne ajuta sa ne cunoastem valorile si calitatile noastre, ca in viitor sa ne bazam pe puterile proprii." (Georgian, Maia)
Tot din sfera dezvoltarii abilitatilor de viata, incepand cu data de 6 Iulie 2012, World Vision Ialomita a lansat activitatea de facilitare a accesului la instruire prin sesiuni de informare legate de oportunitati de integrare profesionala. Beneficiari vor fi un numar de 200 de adolescenti din cadrul celor 13 comunitati din Ialomita care incluse in proiect. Agenda atelierului se desfasoara pe parcursul unei zile pe baza unor sesiuni de invatare in grupuri de 12-15 elevi. Facilitat de un psiholog, acest atelier creaza un mediu deschis spre impartatire de idei si pareri proprii prin discutii de grup si analiza a orientarii vocationale.
"Doamna psiholog, prin chestionarele si fisele de lucru pe care le-a aplicat, prin prisma calitatilor si inclinatiilor noastre in anumite domenii, a incercat sa ne dezvaluie fiecaruia, tipul de meserie care ar fi potrivita pentru noi." (Alexandra, clasa a 10a, Fierbinti)
Ca o incununare a participarii pe parcursul anului la activitatile organizate de World Vision, in perioada 3-6 iulie 2012, beneficiarii proiectului "Vreau in clasa a noua" ADP Ialomita, 47 adolescenti cu varste cuprinse intre 17 si 19 ani (25 fete si 22 baieti) au participat la Scoala de Vara organizata in Delta Dunarii. Marea majoritate au vazut pentru prima data aceasta zona a tarii noastre. Prin intermediul jocurilor de socializare si team-building, relatiile din interiorul grupului s-au sudat, prieteniile vechi s-au cimentat, in timp ce altele noi s-au format.

Tinerii bursieri au vizitat obiectivele istorice (cetatea Halmyris), au facut plimbari cu barca, au facut baie in Dunare sub supravegherea atenta a insotitorilor de grup si au luat masa pe malul apei, in mijlocul naturii.
"Mi-a placut foarte mult pentru ca ne-am distrat, pentru ca am avut parte de peisaje foarte frumoase si pentru ca am fost cu totii ca o familie. Am invatat ca pe langa distractie, o tabara este si educativa, si cred ca e cel mai important lucru. Acum cunostintele mele despre Delta sunt mult mai complexe: pasarile pe care le vedeam numai in poze, aici in Delta le-am vazut pline de viata." (Nicu, 17 ani).
In luna august, pentru al doilea an consecutiv, un grup de 50 de tineri adolescenti vor merge in Tabara "Viata" de la Straja. Tabara VIATA este un program educational ce foloseste educatia prin aventura pentru a cultiva abilitati de viata si valori pozitive in randul participantilor. Scopul educational al programului este de a-i stimula pe tineri sa devina cetateni responsabili, de incredere, perseverenti care pot contribui singuri la propria dezvoltare capabili sa contribuie la propria lor dezvoltare sustinand astfel binele comun si bunastarea comunitatii.
Un alt grup de 35 de liceeni bursieri - sponsorizati de compania Cargill, vor pleca in luna septembrie, intro excursie organizata la munte.
Prin activitatile dedicate domeniului de educatie, World Vision Romania promoveaza rolul acesteia si ofera sanse copiilor din mediul rural de a-si continua studiile la liceu (sau scoala profesionala) si le faciliteaza accesul la oportunitati de integrare profesionala. Organizarea si sustinerea activitatilor de socializare (intalniri de intercunostere pe diverse teme educative adecvate varstei beneficiarilor, tabere, excursii) au ca scop dezvoltarea capacitatii de adaptare a elevilor la solicitarile mediului social si scolar. De asemenea, elevii sunt sprijiniti sa obtina rezultate scolare bune si sa-si descopere orientarea vocationala pentru a-si atinge potentialul maxim.

Persoana de contact:
Emanuela Dragomir, Asistent PR & Comunicare,
tel: +40 31 415 61 83, e-mail: emanuela_dragomir@wvi.org,
www.worldvision.ro, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/

Despre World Vision Romania
World Vision este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirati de valori crestine, lucram cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
World Vision Romania este o organizatie partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume. De mai mult de 20 ani dezvoltam in Romania programe in peste 200 de comunitati rurale din 8 judete. De-a lungul timpului am oferit sprijin pentru mai mult de 350.000 de copii si adulti.
Prin activitati de reintegrare familiala, dezvoltare comunitara, proiecte medicale, programe de educatie si dezvoltare economica, asistenta umanitara in cazul situatiilor de urgenta, stimulam o atitudine activa si implicarea in schimbarea conditiei de saracie din Romania, avand ca scop final bunastarea copilului.


Resurse Web :

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories