Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Vara asta Vitantis Shopping Center se reinventeaza si te asteapta cu noi magazine!


Autorul: Soare Raisa
Subiect: Vitantis Shopping Center
Adaugat la : June 29, 2012   Vizualizari : 638
Rate Autor : Curent : 2.58 /5
Rate Articol : Curent : 2.21 /5



Vara asta, Vitantis se reinventeaza punandu-va la dispozitie o gama si mai diversificata de locatii pentru shopping, precum si multe surprize, premii si oferte. Astfel, incepand cu 1 iulie sunteti asteptati in Vitantis pentru a va bucura de colectiile de vara si de ofertele speciale ale noilor magazine.

Atat Reserved cat si Cropp Town apartin companiei poloneze LPP Fashion, remarcandu-se prin calitatea materialor, croieli moderne si preturi pentru toate buzunarele.

Echipa de designeri Reserved este formata din membri de diverse nationalitati, asigurandu-se astfel o abordare cosmopolita si originala a tesaturilor.

Oferta Reserved include linii vestimentare pentru femei, barbati si copii, o gama variata de accesorii, precum si o linie de lenjerie intima. Dincolo de croielile moderne si de influentele avangardiste, colectiile propuse de Reserved se remarca prin calitatea materialelor folosite si a preturilor potrivite pietei romanesti.

In prezent, Reserved numara peste 200 de magazine in peste 10 tari din Europa Centrala.

Despre Cropp Town trebuie stiut ca este un lant de magazine multibrand creat pentru tinerii (fete si baieti) cu varste intre 12 si 25 de ani, inovativi, sportivi si plini de creativitate. Cropp Town este un orasel miniatura, desenat prin haine colorate, vesele si vii, in care adolescentii sunt invitati sa pasesca cu scopul de a-si gasi obiectele vestimentare care ii definesc si reprezinta. In micul orasel ei vor gasi, in functie de sezon, blugi, plovere, tricouri, fuste, jachete, balerini, ghete, genti, rucsacuri, curele, sepci sau manusi.
.
Pe langa oferta bogata si atmosfera relaxata emisa de magazinele Cropp Town, preturile accesibile ale produselor, reprezinta de asemenea, un element cheie al popularitatii magazinelor in randul tinerilor.

Aceste caracteristici sunt valabile si pentru Takko, avand ca societate - mama Salsa Retail Holding DebtCo din Luxemburg, acesta dispune atat de piese vestimentare individuale, atractive, cat si de ţinute adaptate perfect. Fie că sunteţi rafinat din punct de vedere al modei, basic-chic sau sportiv-casual - cine tanjeşte cu plăcere după o ţinută nouă, nu trebuie să plătească mult, deoarece Takko Fashion oferă modă accesibilă ca preţ pentru intreaga familie. Rezultatul colectiilor Takko poate fi rezumat in cateva cuvinte: calitate la pret exceptional.
In ceea ce priveste San Francisco Concept Outlet, acesta va functiona ca un outlet multibrand, pe o suprafata generoasa - de peste 1.300 mp, oferind cel mai bun raport calitate-pret pentru branduri internationale de prestigiu. Astfel, va puteti achizitiona produse premium, de cea mai buna calitate, intr-un mediu destins si relaxat, la cele mai bune preturi.

Despre Vitantis Shopping Center

Vitantis Shopping Center este unul din cele mai mari Centre Comerciale din partea de sud a Bucureştiului. Reţeaua este formată din Carrefour (hypermarket), Praktiker (DIY), Tehnomarket, Domo si magazinul de mobila Casa Rusu precum şi o mare galerie de cumpărături, care oferă o mare varietate de bunuri şi servicii. Gama de mărfuri include imbrăcăminte, articole de sănătate şi frumuseţe, servicii, băuturi şi răcoritoare, bunuri de uz personal şi pentru timpul liber. Prima fază a proiectului, incluzand şi magazinul de bricolaj Praktiker, a fost finalizată la sfarşitul anului 2006. Vitantis Shopping Center se intinde pe o suprafață generoasă, de apropape 80.000 de metri pătraţi, iar suprafaţa totală construită atinge aproximativ 39.110 metri pătraţi. Proiectul este deservit de o parcare cu 800 de locuri.

Vitantis Shopping Center vă aşteapta pentru cumpărături, petrecerea timpului liber, pentru distracţia oferită in fiecare weekend si nu in ultimul rand, pentru premiile instant oferite in aceasta perioada la Roata Castigurilor!


Resurse Web : www.vitantis.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories