Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala caracterizata de scaderi


Autorul: Antonescu PR&Consulting
Subiect: Wienerberger
Adaugat la : February 22, 2012   Vizualizari : 475
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 1.86 /5



Dezvoltarea strategica a grupului austriac a permis un avans sustinut al business-ului. In Romania, Wienerberger si-a mentinut pozitia de lider incontestabil al pietei.
Winerberger, cel mai mare producator de caramizi la nivel mondial, a anuntat pentru 2011 o cifra de afaceri de 2,02 miliarde EUR, in crestere cu 16% fata de anul precedent si un profit net de 41 milioane de euro. De asemenea EBITDA a crescut cu 23%. Acest avans a fost sutinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse de premium, cu proprietati speciale de termoizolare, eficienta energetica si rezistenta la seism, dar si de vanzarile din lunile de iarna din 2011, cand temperaturile au permis activitatea pe santiere.
In Romania, Winerberger Sisteme de Caramizi a continuat sa isi mentina pozitia de lider categoric al pietei. Porotherm, principala marca a companiei la nivel local, este brandul cu cea mai mare notorietate si cea mai buna perceptie in randul consumatorilor, potrivit unui studiu intern.
"Wienerberger a facut pasi extrem de importanti la nivel local in 2011, pregatind dezvoltari strategice ulterioare. Compania s-a pozitionat ca un partener de incredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am sustinut si prin gama de produse si servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel national si international de diferite organizatii profesionale ale arhitectilor", declara Corneliu Fecioru, Member of the Board Wienerberger Sisteme de Caramizi, Sales and Marketing .
Wienerberger a sponsorizat in 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectura pentru desemnarea celei mai bune solutii de amenajare a Pietei Universitatii. De asemenea, compania a sponsorizat amenajarea strazii dedicate arhitecturii in cadrul evenimentului cultural Strada de C'arte, care a atras mii de vizitatori, precum si o serie de alte proiecte organizate sub egida Ordinului Arhitectilor din Romania. "Vom continua sa fim alaturi de arhitecti prin calitatea superioara a produselor si serviciile dedicate, aceasta fiind parte din strategia internationala a companiei de a promova arhitectura sustenabila", adauga Corneliu Fecioru.
"Aceste rezultate confima faptul ca suntem pe drumul cel bun. Dupa ce am trecut de etapa de restructurare, am repozitionat compania si ne-am concentrat atentia pe produsele premium si pe sisteme si solutii eficiente energetic, in ideea de a utiliza capacitatile operationale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioara a grupului. Succesul acestor masuri a fost evidentiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piata in cele mai multe tari, desi a trebuit sa operam si cresteri de preturi din cauza inflatiei", declara Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.
In ceea ce priveste activitatea din 2012, compania se asteapta la o revenire a stabilitatii pietelor din Europa Centrala si de Est, desi nu pot fi formulate estimari precise in acest moment.


Resurse Web : www.wienerberger.ro

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories