Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Word Of Social companie specializata in Aplicatii Marketing Facebook


Autorul: Stefan Rosca
Subiect: Word of Social
Adaugat la : June 8, 2011   Vizualizari : 898
Rate Autor : Curent : 2.47 /5
Rate Articol : Curent : 2.81 /5



Intr-o lume in care marketing-ul inseamna mai mult decat publicitate iar relatiile publice sunt mai mult decat actiuni directionate catre media, strategiile de comunicare cunosc o noua paradigma in care cresterea popularitatii retelelor sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn etc.) au schimbat obiceiurile de consum online ale utilizatorilor.
Word of Social, companie specializata in aplicatii marketing Facebook, vine in intampinarea companiilor care doresc sa descopere cele mai potrivite aplicatii, prin care pot gasi si se pot conecta cu publicul lor tinta. Obiectivul principal insa este cresterea numarul de fani iar aplicatiile WoS reprezinta cea mai rapida metoda de stabili noi contacte si de a le dezvolta pe cele existente.
Word of Social s-a lansat la inceputul anului cu aplicatia gratuita, “Welcome/Bun venit”, adresata oricarei organizatii cu pagina de fani in Facebook. Aplicatia reprezinta o pagina de start pentru profilului companiei care poate fi personalizata din punct de vedere al textului si al design-ului cu ultimele noutati ale companiei sau cu mesaje specifice de prezentare si informare. In mai putin de o luna de la lansare, aplicatia a inregistrat 13.000 de instalari pe paginile companiilor si peste 400 000 de utilizatori, fiind clasata pe locul 2 in top aplicatii facebook din Romania.
“Companiile care se promoveaza online nu mai pot ignora retele de socializare. Facebook are in Romania peste 5.000.000 de vizitatori unici si 3.322.500 de utilizatori inregistrati, in crestere cu 2 milioane fata de anul trecut. In aceasta retea informatia circula intre cercuri de prieteni si cunostinte cu mare viteza astfel incat orice companie oricat de mica sau mare ar fi se poate promova eficient si cu rezultate uimitoare daca foloseste instrumentele potrivite”, sustine Stefan Rosca, fondator WoS.
O alta aplicatie pe care Word of Social o propune este aplicatia “Sweepstakes/Tombola” dedicata companiilor care au in desfasurare un concurs sau o promotie pe care doresc sa o promoveze in cadrul paginii de facebook. “Sweepstakes/Tombola” creaza promotia si contribuie la distribuirea virala a acesteia prin postarea pe peretele participantului si prin invitarea prietenilor. Este singura oferita de o companie specializata care integreaza intr-o singura aplicatie ultimele doua actiuni.
Inregistrarea la promotie/concurs prin aplicatie presupune si ca utilizatorul sa-si introduca datele intr-un formular pentru ca la finalul campaniei beneficiarul aplicatiei sa poate exporta baza de date cu toti participantii inscrisi. Fie doar pentru inregistrarea la promotie, concurs sau newsletter, datele obtinute pot fi folosite in viitor cu respectarea legilor in vigoare.
“Sweepstakes/Tombola”, aplicatia dezvoltata de WoS, a pus bazele dezvoltarii retelei Allview de fani pe Facebook. De la instalarea aplicatie, numarul de fani a crescut cu peste 700% in 3 luni si rata vizualizarilor posturilor noastre cu 500%”, sustine Silvia Soare, Marketing Manager Allview.
Aplicatia poate fi instalata in pagina de facebook a oricarei companii si este oferita la pretul promotional de 5 euro/luna, urmand ca la acelasi pret utilizatorii sa aiba acces si la alte aplicatii interesante.
In curand, Word of Social va lansa aplicatia “Social Grup Buying/Cumparaturi in Grup” care va permite realizarea promotilor de cumparaturi in grup direct in paginile de profil ale companiilor, aplicatia “Premium Fans Content” care permite dezvoltarea unei zone private, cu continut premium, care poate fi accesata doar de catre fani si alte aplicatii precum: Newsletter2Facebook – abonare la newsletter direct in pagina de Facebook a companiei, Discounts – oferirea unor discounturi fanilor etc.
Aplicatiile “Word of Social” sunt usor de utilizat si nu necesita cunostinte legate de editarea sau modificarea lor. Printr-o interfata prietenoasa aplicatiile permit setarea mesajelor si urcarea fotografiilor descriptive. Mai mult aplicatiile afiseaza mesajele in limba utilizatorului si respecta regulile Facebook cu privire la organizarea promotiilor si concursurilor in retea.
“Aplicatiile noastre ofera companiilor posibilitatea de a obtine un feedback valoros de la utilizatori si in acelasi timp dezvolta un mediu excelent pentru a creste notorietatea brand-lui, toate acestea fara ca utilizatorul sa paraseasca un mediu cu care este deja familiarizat – pagina personala de Facebook”, a adaugat Stefan Rosca, fondatorul WoS.
Despre WoS:
Word of Social este o companiei care dezvolta aplicatii marketing pe Facebook si care se adreseaza atat companiilor romanesti cat si celor straine. In functie de proiectele companiei colaboratoare, WoS ofera si consultanta in realizarea materialelor grafice.
“Time to get social” este provocarea pe care WoS o transmite tuturor companiilor care sunt deschise catre explorarea unor noi metode de promovare in mediul online prin Facebook.
Pentru mai multe detalii consultati pagina noastra www.wordofsocial.net


Resurse Web : Word Of Social

Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories