Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Workshop Tehnici de promovare a ONGurilor


Autorul: Cotoi Cristiana
Subiect: inventeaza.ro
Adaugat la : January 13, 2012   Vizualizari : 580
Rate Autor : Curent : 2.71 /5
Rate Articol : Curent : 2.28 /5



Promovarea unui ONG este o adevarata provocare, in special atunci cand nu exista suficiente resurse alocate de ordin financiar ori de personal. De cele mai multe ori initiativele ONG-urilor raman in stadiu de concept tocmai pentru ca nu sunt vizibile potentialilor parteneri ori investitori.

Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret (inventeaza.ro) te asteapta sa te inscri la cursul "Tehnici de promovare a ONG-urilor" care va avea loc in Bucuresti, in perioada 11 - 12 februarie 2012.

Workshop-ul isi propune sa contribuie la constientizarea faptului ca promovarea are o importanta majora in activitatea unui ONG. Metoda de invatare este bazata pe tehnici de formare informala precum jocuri de rol, exemple practice, studii de caz, suport multimedia etc.

De asemenea, in cadrul workshop-ului vei avea ocazia de a relationa cu persoane la fel de implicate ca si tine!

Workshop-ul se adreseaza cu precadere persoanelor implicate in activitatile de PR si promovare a unui ONG, persoanelor care doresc sa infiinteze un ONG, membrilor unui ONG, operatorilor economici si orcarei persoane interesate de sectorul non-guvernamental.

Structura:

Ziua I - 11.02.2011
- Promovarea si importanta ei (continut, rolul, functiile, reguli)
- Specificitati in promovarea unui ONG
- Strategia de promovare (definitii, continut, etape, format) - Exemplu practic
- Tehnici de promovare (varietate vs. directii) - Studii de caz

Ziua II - 12.02.2011
- Cum aleg strategia de promovare cea mai eficienta? - SWOT
- Realizarea principalelor directii de actiune
- Cercetare de piata (culegerea informatiilor, analiza mediului extern si intern) - Elaborare proiect pe grupe

Obiectivele cursului:

La finalul workshop-ului, participantii vor putea sa:
- Inteleaga ce reprezinta promovarea si importanta acesteia;
- Identifice oportunitatile de promovare;
- Fie familiarizati cu tehnicile de promovare;
- Realizeze o strategie de promovare pe care sa o poata implementa.

Formatori:

Cristiana Cotoi
Experienta de 5 ani in coordonarea proiectelor de asistenta tehnica finantate prin fonduri europene. Coordonator programe de formare profesionala si formator & manager proiect autorizat CNFPA, precum si specialist informare si PR in cadrul proiectelor cu finantare UE. Absolventa a Universitatii Romano-Americana Bucuresti, Facultatea de Management si Marketing si absolventa a Masteratului de Comunicare Manageriala si Resurse Umane din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA. Actualmente urmeaza Professional MBA Project & Process Management la WU - Vienna University of Economics and Business.

Madalina Iorga
Experienta in elaborarea de proiecte de (re)acreditare/autorizare institutionala pentru diverse forme de invatamant universitar. Expert-colaborator in implementarea de proiecte finantate prin fonduri structurale. Activitati de cercetare in domeniul psihologiei industrial-organizationale. Licentiata in Comunicare si Relatii Publice, respectiv absolventa a Masteratului de Comunicare Manageriala si Resurse Umane din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA.
Locatia desfasurarii cursului:
Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret la adresa Soseaua Oltenitei 103, zona Piata Sudului, Cladirea CITAf, Etaj 3, Sector 4, Bucuresti, Romania.

Pret: 200 RON

Costul include toate materialele suport si echipamentele folosite la workshop. Elevii si studentii beneficiaza de o reducere de 20%. Cei care sunt membri la hackerspace-ul inventeaza.ro beneficiaza de o reducere de 20%. Participantii vor primi o diploma de participare si materialele prezentate in cadrul cursului.

Inscrierea se poate face online prin completarea formularului de pe http://www.inventeaza.ro sectiunea cursuri sau prin e-mail la cristiana.bogateanu@gmail.com sau iorgaem@gmail.com.


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories