Evio Fashion - Evio.ro

Sugestii privind redactarea
unui comunicat de presa


Comunicatul de presa este un scurt articol care promoveaza un eveniment, lansarea unui nou produs sau serviciu. De cate ori vrei sa transmiti publicului noutati din viata organizatiei sau firmei tale, beneficiaza gratuit de acest instrument modern de promovare online, oferit de rezervat.ro
Foloseste Comunicatul de Presa online in mod eficient, prin postarea de informatii interesante si utile cititorilor. Continutul comunicatului de presa
nu trebuie sa apara ca un simplu mesaj publicitar.
Scrie despre noutatile din cadrul companiei tale, punand accentul pe beneficiile pe care acestea le
pot aduce viitorilor clienti. Fii scurt si la obiect !

Scurte recomandari editoriale


- Tilul nu trebuie sa depaseasca 90 de caractere
- Fii scurt si relevant fata de subiectul abordat
- Articolul trebuie sa contina 200-500 cuvinte
- Citeaza sursele acolo unde este cazul
- Evita limbajul de lemn, abrevierile, exagerarile, jargonul sau mesajele promotionale excesive
- Nu folosi in mod repetat "cuvinte cheie" (SPAM)
- Verifica atent articolul pentru a evita eventualele graseli gramaticale sau de exprimare
- Formularul online ofera si posibilitatea postarii
unui link extern (Resurse Web) relevant fata de comunicatul de presa postat
- La completarea formularului, bifati categoriile
cele mai apropiate de continutul articolului
- Completeaza in final datele tale/companiei de contact pentru a putea fi contactat de persoanele interesate de noutatile promovate

CONTINUT ARTICOL:


Workshop-uri gratuite pentru copii la primul targ educational de invatare permanenta


Autorul: Simion Ruxandra
Subiect: BiG Media Relatii Publice
Adaugat la : June 22, 2012   Vizualizari : 367
Rate Autor : Curent : 2.46 /5
Rate Articol : Curent : 2.24 /5



Copiii sunt asteptati sa participe la workshop-uri gratuite de inteligenta emotionala, de fotografie si ilustratie de carte, ateliere de pictura si desen, training-uri de Public Speaking si Leadership si educatie prin miscare. Evenimentele sunt dedicate copiilor cu varste cuprinse intre 5 si 15 ani. Toti cei care participa la workshop-urile desfasurate in cadrul targului se pot inscrie la tombola evenimentului unde pot castiga puzzle-uri 3D de la Nicoro Trading, carti pentru copii de la Editura Anteea sau materiale didactice de la Eurodidactica.

La eveniment vor participa institutii scolare de stat (Colegiul National Ion Neculce, Colegiul National Octav Onicescu&Asociatia pentru Dialog Intercultural), gradinite particulare si de stat (Gradinita Olga Gudynn International School, Gradinita Blue Bell, Gradinita Smart Kids, Gradinita de Hipoacuzici), celebra scoala de muzica – Rock School, Chelgate Romania – Consultantul Reprezentantei Comisiei Europene in Romania (RCE) care implementeaza o campanie de informare in scoli si licee - Europa Casa Noastra, Book Club Event - NextSteve - companie specializata in traininguri de dezvoltare personala pentru copii, Asociatia C.S.A.M. Olimpic, Organizatia SOS Satele Copiilor Romania, Jocurile Educationale - primul magazin online de unelte psihoeducationale, instrumente nonformale si jocuri creative, Eurodidactica – furnizor important de materiale didactice in invatamantul romanesc, Centrul de cultivare a creativitatii – Creative Arts si Televiziunea Elevilor .

Targul se desfasoara in cadrul Proiectului - Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala - o noua calificare didactica pentru o scoala care invata! si isi propune sa promoveze programele de educatie nonformala, activitatile extrascolare si proiectele educationale de invatamant din cadrul institutiilor de stat din Romania, precum si implicarea copiilor si profesorilor in perfectionarea ofertelor educationale.

Evenimentul este sustinut de: Clopotel.ro, Copilul.ro, Calificativ.ro, Metropotam.ro, Gradinite.com, Eurodesk.ro, Urbankid.ro, Lumebuna.ro, Televiziunea Elevilor, Nicoro Trading, Editura Anteea si Eurodidactica.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la ruxandra.simion@bigpr.ro sau telefon: 0733. 077. 909, persoana de contact: Ruxandra Simion


Comenteaza si tu articolul

Nume : 
Email : 
Comentariu : 
 

Press Release Categories